Het HorlogeForum topstuk!

Niks, ik geef je nog een kusje ook.

:face_vomiting:

1 like

Hier even op door gaande… beetje off topic… maar wellicht ook leuk voor andere… is er ergens iets te vinden over het ontstaan van het forum en hoe lang het al bestaat? Stukje historie zou ik wel leuk vinden om daar wat meer van te weten :blush:

5 likes

Daar ga ik wel van uit. Desnoods verander ik die in Auwbeer.

Heb ik pas iets over gezegd.
Ga ik even terughalen…

2 likes

Aanleiding was het handelen maar het geeft wel een beeld:

3 likes

Ik in Aaahhorisfan

Misschien moet het topic naam veranderd worden in: Het HorlogeForum Fopstuk.

1 like

Voor de mensen die het gemist hebben.

5 likes

Je hebt je oude avatar terug! Nu kan ik eindelijk weer rustig slapen

1 like

Dank voor dit stukje inkijk Jur! Hoeveel jaar geleden ongeveer? Of misschien is dat zelfs voor jou tijd :sweat_smile:

Leuk idee! Maarrrrrr…

We gaan het niet eens worden over wat nou precies een topstuk is.

Zo lang we het niet over een Grönefeld One Hertz of een Credor Eichi II hebben ben ik niet van de partij, omdat ik iedere Euro die aan een Daytona wordt uitgegeven er drie te veel vind.

Een Calatrava in geelgoud met kleine seconde is tot daar aan toe, maar gegeven je overige voorstellen ben ik bang dat je niet aan een smaakvolle Patek zat te denken, maar eerder aan zo’n plebejers-sportversie in staal of zo.

Zie hier het probleem met de saamhorigheid.

3 likes

En wat als het bijvoorbeeld een volgende Ketelaars is? Die wordt met best veel input op het forum gevormd. Helpt ook nog eens een onafhankelijke horlogemaker.

Ik bedenk me net dat TRF een jaarlijkse plegde heeft, met verloting van een redelijk gewild horloge. Lijkt daar voor ze te werken.

image

1 like

Ik snap m nog niet? Welke tour? Tourette? Pijpen, pijpen, lakken, lakken, slot, slot!!

Sorry, ik ben installatour.

1 like

Leuke horlogebouwer, aardige stukken, niet mij kop thee.

Ik koop al jaren al m’n Hirsch banden bij de eigenaar van het forum, dat lijkt me beter als blijk van waardering.

3 likes

Top idee!

Die was me nog nooit opgevallen… gebruik HF eigenlijk alleen op mijn telefoon… en daar valt het no way op :sweat_smile:

Dank :sunglasses:

1 like

En dan komt die persoon bij de Sociale Dienst met een Patek om de pols. :joy:

Geloof me, op het HF moet je met een lampje zoeken naar die mensen die het “niet makkelijk hebben”.

Maar ik ben de beroerdste niet en zoek er een paar voor je op:

Deze misschien?

Of deze?

6 likes

Ik moest hier hardop om lachen :joy:

1 like

Iedereen op dit forum die is besmet met het horloge virus heeft het niet gemakkelijk :joy::joy::joy:

1 like