HF Café... daar is altijd wat mee

Haha goed gelukt weer !
@Dao ga is van die bar af :joy:

2 likes

Hij is weer leuk. Ik mis wat topics geloof ik, maar de sentimenten zijn spot on.

1 like

Komt er zo aan! :+1:

3 likes

Opnieuw geweldig gedaan @Jurk maar ik snap er deze keer echt geen hol van :crazy_face: help!!

2 likes

:joy:

De Daomod Daotona Daojay Daoking Gauss, @jurk voor de volgende mod kies jij de naam want deze is spot on :heart_eyes:

3 likes

De topics:

De olifantjes door de porseleinkast … dat is niet een topic. Dat is een algemene observatie over hoe bepaalde leden zich kunnen gedragen. let wel met een glimlach. Ze bedoelen het niet lullig, maar banjeren soms overal doorheen.

Het topic over de AP kan ik niet meer vinden. Was iemand met een nep AP die een bandje zocht. Of was het andersom? :face_with_raised_eyebrow:

Dao op de bar:

Muurbloem:

Betaald:
https://www.horlogeforum.nl/t/hfle2020-inschrijvingen-officieel-topic/236577/531

11 likes

Hahahahahaha heerlijk weer Jur!
Het wachten meer dan waard, dankjewel weer!
Ik herkende alle topics waar je aan refereerde.
Kak.
Het is nu officieel, ik heb geen leven buiten HF…:joy::joy:

6 likes

:shushing_face:

4 likes

Hij is weer fantastisch! :+1: :slightly_smiling_face: Als ik jouw strips zie, valt het mij altijd weer op hoeveel topics ik in een week toch nog mis…

1 like

Leuk gedaan en zoals “beertje” het zou zeggen, :+1: top !

1 like

Geweldig weer, jouw tekeningen worden steeds beter :ok_hand:

1 like

Whaha, scarface heb ik gemist. Ga ik morgen op mijn gemak eens teruglezen! :+1::smile:

1 like

Prachtig weer Jurk, maar dit keer snap ik er helemaal niets van! Kun jij niets aan doen😀.

1 like

:joy: leuk @Jurk , erg leuk!!

1 like

Dank jongens!

Doen we! Vond Daotona wel mooi :nerd_face:

:pray:t2:

Dank!
Met de links naar de topics kom je er wel uit toch?

:ok_hand:

9 likes

Haha, lukt wel hoor!

1 like

Die ap was echt, ik vermoed dat het topic is weggehaald doordat de eigenaar super makkelijk traceerbaar was :slight_smile:

1 like

Zoals altijd weer super!! Bravo jur

1 like

Geweldig weer Jurk!

Was ie wel echt? Ik dacht dat het topic preventief geruimd was omdat het een replica was :grimacing:

image

1 like

Die was echt, tourbillon brug en tandwiel afwerking is ongeëvenaard. Helaas geen foto’s meer van de post, maar als je inzoomde zag je de brug en het tandwiel heel duidelijk zoals op de bovenstaande foto (overigens komt deze welkom een passende stalen band, dus mocht je nog stiekem meelezen crypto). Daarnaast sprak de alias ook boekdelen, ik heb er in ieder geval een leuke zaterdag aan beleefd :). Of het bandje echt was - van eBay!!!- weet ik niet .