HF Café... daar is altijd wat mee

Ok. Sorry. Ik overdreef een beetje. Ik wil ook graag contact. Ik was naar de supermarkt gegaan en gevraagd waar de instant noodles lagen. Dat telt toch ook?

:roll_eyes:

9 likes

Ik kreeg laatst een mailtje van vrouwen die ook op zoek zijn naar contact. Spannend contact maar ik weet niet wat ze daar mee bedoelen.
Misschien kan ik hem naar je doorsturen?

2 likes

Daar heb ik een aantal van in mijn huis. Daarmee laad ik mijn telefoon en laptop mee op, zodat ik op horlogeforum kan zitten. Ik heb het wel eens zonder geprobeerd, maar toen hielden die krengen er na een tijdje vanzelf mee op.

7 likes

Dat is heel attent! Maar op dit moment ben ik nog aan het sparen om geld over te maken naar een Afrikaanse Prins die geld nodig heeft om zijn erfenis te claimen, en daarna gaat hij dit met mij delen! :v:️ Nadat ik dat geld binnen heb doe ik een Jurtz. :dancer:

15 likes

Deel 30!

88 likes

Jur en de zitmaaier:
https://www.horlogeforum.nl/t/het-lekkere-buitenleven-balkon-tuin-strand-bos-duin-boot-kajak-caravan-tipitent-alpenkreuzer-met-heidi-erin-etc/207794/1433

Invicta

Onder-duikert

Ladder:

Gedicht aan de bar:

Push ups:

24 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl: en wat een vroege editie :+1::+1::+1:

2 likes

Goede editie weer!

2 likes

Hahahaha helemaal tof weer!
Zo knap hoe je al die topics weet te vangen in een plaatje.
Mijn zondag begint weer met een grote smile, dankjewel weer!

1 like

Prachtig gedaan weer , toppie Jur . :+1::+1:

2 likes

Mooi Jurk, Invicta rules!

3 likes

Haha geniaal :joy:

2 likes

En die eeuwige eerbetoon aan de muur .
Prachtig !!

4 likes

Zeker!

:pray:t2:

5 likes

:+1:t2:

1 like

Haha vet getekend!

1 like

Prachtig!
Eindelijk heb ik eens een week redelijk meegelezen op de juiste plekken, lijkt het :wink:

1 like

Dank!

Of je besteed hier net als zovelen inmiddels te veel tijd.
:joy:

9 likes

Hij is weer gaaf! Al die up’s! Was me nog nooit zo opgevallen! :clap:

1 like

:nerd_face:
Toen ik ging tellen kwam ik er ook pas achter dat @thoppen al 36 keer heeft ge-upped :ok_hand:
Wat een doorzetter! :pray:t2:

2 likes