HFLE 2019: Discussie en voorstellen

@Puringa: Mijn reactie is met een dikke knipoog bedoeld. Maar je brengt het zo vaak op, dat het mij doet denk aan de Romeinse senator Cate de oudere die IEDERE rede afsloot met “Ceterum censeo Carthaginem esse delendam” :wink::wink:

2 likes

Ha! Wat een uitstekend bericht!!!

Ik loop al wat langer mee op dit forum. Voor jouw tijd was er een ook een transparant proces dat overigens qua regels en proces niet veel afweek van de huidige.

Helder.

Heel transparant. In ieder geval zodanig transparant dat ik als stem op een voorstel er achter de schermen nog iets anders uit kan komen, gesteld dat ik stem op het winnende voorstel. Zoals ik eerder vroeg, wat is mijn stem dan waard?

Dank daarvoor en dank voor al je inspanningen. Dat moet ook gezegd worden.

Dit gaat wat mij betreft over het proces en niet over de voorstellen. Blijkbaar hoeft niet het voorstel met de meeste stemmen de HFLE te worden, maar kan er ‘achter’ de schermen anders besloten worden.

1 like

Als de voorsteller beslist om zijn voorstel op te schuiven naar volgend jaar. Dat is zijn keuze. Niet de mijne.

1 like

Maar de werkgroep selecteerde wel een shortlist voor er gestemd werd toch?

Zover ik weet toetste de werkgroep alleen op of er aan de voorwaarden werd voldaan. @Honey_Badger weet dat nog wel.

Bijvoorbeeld

Edit: ik meen me wel te herinneren dat er ook in het verleden wel eens van het proces is afgeweken.

Maar je start wel een dialoog om hem/haar de stimuleren?

Indien wenselijk, ja.

Dat is dus het punt. Jij beslist dat dat wenselijk is. De wens van de leden telt dan plots niet meer? De uitkomst van de poll is dan niet meer dan een advies?

Ik beslis dat niet. Dat zal afhangen hoeveel er geroepen wordt na de stemming door de verscheidene leden, waar ik me al op verheug.

1 like

Het proces wordt steeds transparanter. Het kan dus ook zijn dat een paar roeptoeters achteraf de uitslag kunnen beïnvloeden. Ik had vorig jaar dus mijn mede-stemmers op het Stowa-voorstel moeten mobiliseren en flink stampij moeten maken.

als die stowa alsnog wordt voorgesteld heb je er bij deze een mede-stemmer bij!

1 like

Mijn excuses! :wink:

1 like

Een verkiezing gaat maar zelden om de inhoud inderdaad.

1 like

Aangezien je niet het minimale aantal had gehaald voor de nodige productie (was 35 als ik het mij niet vergis) had dat nog niet uitgemaakt :wink:

2 likes

Hmmm, ben je ook om te kopen? :grinning:

Jup. Makkelijk zelfs.

2 likes

Nee, met die jaren 70 Lada wordt dat ook niks…

1 like

Lada Niva jongen. Lada Niva. Dat is een chick magnet van de bovenste plank. Zelfs bij die boerentrienen bij jou in Groningen.

7 likes

nou, vooruit, die kan wel…

boerentrienen??

Lada Niva…Ik krijg er zo een heel erg “Net niet” gevoel van die pruts EMG bij :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: