HFLE 2019: Discussie en voorstellen

… en andere wijzers :wink:

1 like

En een andere kast…liever ook van een ander merk :joy:

12 likes

Jij hebt nog een keer getinderd met mevrouw Archimede toch? Lijkt me een goede ingang voor de nieuwe HFLE!

3 likes

Ja, laten we als HFLE een Handavinci Seiko Mod doen, getiteld ‘Handavinci Apple Pie with Mustard Limited’.

6 likes

Goed onthouden. Ik zal Lisa weer eens een berichtje sturen.

3 likes

Nee ik wil dat niet. Ik wil een automatische GMT <40mm, gekkie.

2 likes

@BG1 kan dat met Aramar? Die hebben eerder GMT gedaan en kasten onder de 40mm toch?

1 like

Daar gaan we weer…

6 likes

Zo boos.

Oranje secondewijzer en klaar is de 2018 hfle

16 likes

Da’s nondeju een mooie Certina! Alleen 42,8mm :cry:

2 likes

Gaaf ding… bijna 43mm alleen… brrrrrrr

3 likes

Achter de schermen wordt voortdurend gesleuteld aan de regels om zo optimaal mogelijk het HFLE proces in te gaan. Zo ook bv de vastlegging van de data voor het stemproces e.d.

Eveneens gaan stemmen op om een minimumprijs in te voeren bij de jaren met verhoogde minimumprijs.

Zo snel mogelijk zal het moderatieteam deze finaliseren. Voor nu zou ik gewoon vasthouden aan de huidige opgezette regels. Deze zullen niet significant veranderen me dunkt.

3 likes
11 likes

http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/me+dunkt

Een mechanische GMT noem ik wel als een wens maar is als je een Zwitsers uurwerkje als een Sellita of een ETA wilt echt buitenproportioneel duur… heb dit al eens voor een eigen projectje uitgezocht…
Aan de andere kant als iemand dit project stand-alone wil oppakken en geen winstoogmerk heeft…

1 like

Ik ken de uitdrukking. Je bent alleen de spatievergeten.

Leugens! ahum ahum :wink:

Gelukkig hebben we de screenshots nog :wink:

5 likes