HFLE 2019: Discussie en voorstellen

Fixoflex. De enige stalen band waar ik 'm wel mee zou kopen.

En dat oranje moet gewoon groen zijn.

1 like

Ook weer zo.

image

2 likes

Perfect :ok_hand:

1 like

+1
So wie so is Archimede voor mij een sympathiek merk, maar ik baseer dit vooral op mijn gevoel.

1 like

Archimede outdoor in groen met oranje lume en een 60’s flexband…ik ben erbij

Als dit kan binnen de regels :thinking: Mooi… I’m in!

Beetje bijbuigen. Vorig jaar (nou ja vorige week :joy:) hadden we tenslotte een HFLE van tweehonderd piek.

7 likes

Schei je nou uit kleuter! :face_with_raised_eyebrow::joy::joy:

2 likes

Stowa was vooral leuk toen ze nog ltd.'s van 5 stuks deden, voor héél prettige prijzen… :wink:

284
uitsnede

(moet dit trouwens niet naar het HFLE subforum?)

4 likes

Als het een Arammelaar wordt dan doe ik ook een keer mee, moet ie wel massief 18kt rosé zijn,
minstens 50gr wegen, onder de 500 euro en de merknaam makkelijk verwijderbaar… :wink:

3 likes

Bij Grand Seiko zijn ze nog al van de limiteds dus wie weet he :joy:

2 likes

Daarvoor zou ik waarschijnlijk van mijn spaarcrusade afwijken en de spaarpot eerder open slaan.

1 like

Even uit mijn hoofd ja, maar @MGS kan daar meer over vertellen, dat waren niet mijn projecten.

Wat ik weet is dat ik bezig ben geweest met een ontwerp voor een 42mm duiker gmt met een Sellita Sw330 en die calculatie werd zo enorm duur dat ik dat maar heb laten varen en verder ben gegaan met een ETA 2824-2

Maar vrij simpel je kunt het krijgen zoals je het hebben wilt in China, Duitsland en Zwitserland gelijk. Maar wat willen we, ik ben zelf wat bang dat de grootste gemene deler weer een eclectisch ontwerp met een prijs onder de eur. 250,- wil.
Aan de andere kant je kunt als fabrikant eindeloos het uitlevermoment voor je uitschuiven en dat ding hop lekker van vensterglas voorzien :wink:.

:wink:

Max bill handopwinder met blauw wijzertje en ik doe mee.
Of die Archimede, in 't blauw. Dankjewel!

2 likes

Die Stowa maar vooral die Pellikaan! Mooi Nederlands, beter nog Uterègs merk!

5 likes

Iets zonder oranje zou ook leuk zijn :grin:

Yup, dit.

Mijn volledige onpartijdige mening; ik vind het een absolute kut kleur voor een horloge.

5 likes

Zo kleine details in oranje…nee, liever niet.
Maar dit kan wel voor mij.

image

5 likes