Haha Paul, je hebt geluk dat ik er nooit eentje voor jou ga bouwen
@anon50762135EV, voor de mod die ik eind januari ga bouwen voor je zal ik even langs een professional gaan voor een leuke gravure. No joke…je gaat huilen.
Over de caseback nog; Even bellen maandag in aanvulling op je telefoontje en rustig je verhaal doen. Ze zijn wel coulant, deze draad deed me deze schrijven:
Ik heb een mail teruggekregen. Zij vinden het erg vervelend dat het horloge zo beschadigd is. En zij vragen of ik het horloge nogmaals wil toesturen ter beoordeling (terwijl de foto was bijgevoegd…) en om te kijken wat er mogelijk is om het op te lossen.
Ik snap ook dat als ik dat niet doe ik hen ook de kans niet heb gegeven om fouten te herstellen, maar ik zie werkelijk waar niet hoe zij dit kunnen herstellen zonder diep te polijsten… en daar heb ik geen zin in. Dus ik stuur mijn horloge niet nogmaals op en neem de schade op de koop toe. Het enige dat mij nog “pleziert” is dat ik de mensen hier heb kunnen laten weten dat Seiko Nederland mensen op de reparatieafdeling heeft lopen die gewoon prutsers zijn.
Lame. Diegene die zoiets doet merkt dat toch ook wel. Eigenlijk moet een horloge voordat die teruggestuurd word nog even gecheckt worden door iemand anders of er geen beschadigingen zijn ontstaan. Tsja.
Denk dat ze een schroevendraaier met hamer hebben gebruikt om hem nog net even wat vaster te tikken.
Ik zou het horloge tóch terugsturen!
Ze kunnen vast nog aan reserve onderdelen komen en zodoende je horloge perfect repareren?!
Dat ze je halve klok wegpolijsten is slechts jouw aanname! Ik zou ze de kans geven hoe vervelend het ook is!
Mijn eerste service bij Omega was “niet perfect” (lees:slordig) In de rebound horloge weer 6 weken moeten missen maar vervolgens werd alsnog perfectie geleverd…het is de moeite van het wachten waard!