(Hoe) sparen jullie?

Fit for free Ben Ik toch al geen lid van dus die money hou ik al over voor die rollie :sunglasses::dollar::money_with_wings::moneybag:

1 like

maximaal lenen is maximaal leven. Gewoon even ome Duo lief aankijken.

4 likes

Leren
Sparen
Zuinig zijn

Gewoon meer handel bedrijven!
We zijn toch een voc-volk?!

5 likes

Lekker confronterend weer op de maandagmiddag Frans :joy:

3 likes

Waarom zou je jezelf helemaal het schompes werken voor een paar grijpstuivers in de periode dat je juist de tijd en mogelijkheid hebt andere dingen te doen. Dat werken komt daarna wel, 40 jaar lang. En verdien je gelijk een heel stuk meer met je diploma dat je met je bijbaantjes ooit gedaan hebt.

6 likes

Ja, wie doet dat ook. Zucht…:roll_eyes:

4 likes

Was maar een tip hoor.

Zo heb ik het gedaan destijds.

Ik zie steeds meer grote dromen voorbij komen over de aanschaf van een duur horloge op jonge leeftijd hier op het forum.
En daarbij horende vragen, van hoe doen jullie dat dan?

Nou zo dus! :+1:

Als je niet gesponsord wordt door pappie en mammie en je wilt een horloge aanschaffen uit het duurdere segment dan kan je niet picky zijn qua bijbaantjes en bang worden dat je moe kan worden van werken.

Je kan ook achterover gaan hangen op Lowlands en je samen met je maten een stuk in de kraag zuipen een paar dagen lang, en dat meerdere festivalletjes doen iedere zomer.

De realiteit is dat dure horloges gewoon niet uit de lucht komen vallen.

Lenen kan misschien ook wel maar dat deed nooit niemand las ik laatst in een topic hier. :joy:

1 like

image
Dat ging weer lekker vandaag.

5 likes

#ZitForFree! :+1: :joy:

3 likes

Oh die ken ik nog niet, tnx :ok_hand:t4::smiley:

1 like

Helaas niet! :face_with_raised_eyebrow: :smiley:

Samengevat: ga aan het werk! :sunglasses:

2 likes

Juist! :wink:

oef… I feel you :confounded:

Tijdens je studententijd gewoon genieten, bier drinken, “kennismaken” met veel vrouwen, lekker reizen en genieten van alle vrije tijd en leuke dingen die je kunt doen. Als je gaat werken verdien je genoeg om in een paar maanden een leuk horloge bij elkaar te sparen!

2 likes

dit lees ik wel wat vaker.
Maar is dat ook zo?
Ik denk van niet, voor vele iig niet.
Je moet het toch best goed voor elkaar hebben als je in een paar mnd een prijzig horloge kunt overhouden.
Gemiddeld genomen denk ik serieus dat dat niet echt haalbaar is.
Het gros op dit forum heeft het uiteraard best goed voor elkaar als ik alle plaatjes mag geloven.
Maar nogmaals, dat is voor de gemiddelde werkende echt geen haalbare kaart.

4 likes

Idd, ik heb vooral genoten van mijn studietijd, de wensen van toen zijn nu bijna allemaal bereikt. Maar ik zou persoonlijk nooit alles opzij zetten voor een horloge, er is nog zoveel meer. Tenzij er compensatie nodig is dan zou ik naast een hele grote roze auto ook een hele duur horloge om de pols aanschaffen.

1 like

Denk dat, dat wel klopt. Niet voor niets zo veel grijze (lees boomers) koppen hier. Pas dan houden de meeste wat over voor luxe artikelen. Kinderen de deur uit, huis betaald etc.

1 like

Idd mag geloven, want het blijft een forum en een paar foto’s zijn zo gemaakt en je kunt weer maanden door.

2 likes

dAt Is OuD, nU mOeT iE mAt zWaRt ZiJn.

1 like

Vergeet het rode jasje niet.

2 likes