Hooked .......... the first time

Klopt, geweldige combi!
Ik vind de kastvorm op de lederen band helemaal mooi uitkomen.

1 like

eigenlijk heb ik de “liefde op het eerste gezicht” toch bijna met al mijn horloges,
daarom gaan er ook geen weg bij mij :wink:
maar bij deze kwam het toch als een donderslag :smiley:

2 likes

Denk dat ik voor de aankomende winter dan ook maar een bestel.
Staat mooi, en ik ben fan van leer, maar staal staat ook buitengewoon goed.

Wat wordt jouw bijdrage aan dit topic Robin? SHOW US!

1 like

Heel fraai, heel dun, moet je in het echt zien, dan meer dan respect!
Waar zag je deze voor het eerst?

1 like

Gefeliciteerd en een mooi verhaal :ok_hand::+1::clap:

1 like

Mooi horloge!
Veel plezier ermee.

1 like

die donderslag kwam van een YouTube filmpje :heart_eyes:
ik heb hem even terug opgezocht, :star_struck:

2 likes

Jahaaaaa, ik was hem vergeten.
Heb hem tig keer bekeken.
Impressive

Dank voor zoeken @anon59165879HF

:ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige Tudor👍

Eerlijk gezegd moest ik ook de North Flag hebben toen ik hem op plaatjes zag. Toch heb ik hem twee keer geflipperd voordat ik nu op het punt ben waar ik denk: Deze is een blijver!

Ik ben momenteel hooked op iets heel anders…
Böker Mono Anniversary edition green jachtmes.
bo116030$04-boker

4 likes

Veel draagplezier :+1:

Wauw, mooie Tudor hoor. Die zie je (lees: ik) niet vaak. Mooie combi dat geel met zwart, sportief.

Ik denk dat ik hetzelfde gevoel als jij heb bij een Sinn 556i met blauwe wijzerplaat. Toen ik die zag, voelde ik meteen dat die er nog een keer gaat komen. Dat moment is overigens nog niet aangebroken.

1 like

Ik was met m’n vrouw bij Okura in Amsterdam op hotel en zat tijdens het wachten wat op m’n gsm te scrollen. Bij Omega terechtgekomen en een Planet Ocean gezien. Ik was meteen verkocht, maar goed, we moesten plots door naar het restaurant, dus dat was maar een korte kennismaking.

Nog veel gelezen en nagedacht over de PO zonder verder gevolg.

Terug in België was ik eens op stap door Antwerpen en zag ik bij Tensen diezelfde Planet Ocean, inclusief een reeds geadverteerde korting van 35%. De deal was snel rond, en sindsdien heb ik met veel plezier de PO om de pols.

1 like

Mooi verhaal man! :+1:

2 likes

Hahahaa, Frankoman.

Deze uiteraard. Ik zag deze foto op het interwebz…

Tsja, van het één kwam het ander…:smiley: :heart_eyes:

4 likes

Volgens mij geen beter bewijs dat hij bijzonder is.

Ik vind hem behoorlijk uniek in het gevoel dat ie geeft.
Het is geen flauw horloge, duidelijk, kloek, en niet klein, hoewel ook niet gigantisch.
De maat van 40 is voor mij perfect.
De IWC ingenieur is een soort beschaafde uitvoering met meer cachet, minder ruig en duidelijk dunner.
( de uitvoering met ETA, niet met inhouse mvt)
Die IWC beschouw ik als de soulmate van de NF.
En verder zijn er bijna geen horloges voor zover ik weet, die hetzelfde uitstralen als de NF.
Let op: mijn eigen gevoel, geen statement.

Intussen blijft de NF lekker een heel lange tijd in Halle geplant…Denk ik :sunglasses:

3 likes

Ik moet wel bekennen dat ik de eerst vond dat ie te dik was. Dat zag ik niet goed op de foto.
In Denemarken had ik hem om de pols bij een AD. De band was niet op maat en hij viel daardoor niet lekker.
Een tijd daarna kon ik hem lenen en toen ik de band perfect op maat had, viel alles op zn plaats.
In diezelfde tijd had ik net een BB58 gekocht, en die had ik minder om dan het leenhorloge.
BB58 vertrok, en korte tijd later kwam de NF.

Als ik jou was…niet twijfelen en toeslaan bij de eerste de beste die langskomt.
:wink::slightly_smiling_face:

Ik vul dit bericht nog even aan met een topic van mij over het leenhorloge

1 like

Menig vrouw zou willen dat de kern van deze zin betrekking op haar heeft… keep on dreaming woman :cherries:

1 like

Heel herkenbaar! Ik heb dat overigens met best veel horloges. Met name vanwege dit soort mooie shots, kan ik zo hooked zijn aan een bepaald model. Daarom laat ik alles eerst ff een weekje of wat bezinken en bij 9 van de 10 modellen zakt het gevoel alweer of slaat juist helemaal om. Zijn er maar een paar die in m’n “virtuele collectie” blijven…en vooralsnog nog maar steeds 1 horloge in de echte collectie (vooralsnog :slight_smile: )

1 like

En dat had ik ook met deze Polaris.
Ik kon de advertentie niet meer vinden, vandaar dat ik er geen melding van maakte.
Mijn vader heeft hem nu in de schatkist nadat ik hem i k denk wel 10 jaar gedragen heb.
Fotootje van het net, en de advertentie komt uit de Omega special die ik voor de zoveelste keer aan het lezen ben.
https://images.app.goo.gl/KqoZH2okoo9PbLUY9
0