Horloge om in bed?

Sorry…“gewone” tussen aanhalingstekens natuurlijk…

Beiden gevallen slaat het nergens op.

Ot: ik heb op het forum wel eens gelezen dat een horloge dragen tijdens het slapen, slecht voor het horloge kan zijn. Ik zie niet in waarom? Met een matras als zachte ondergrond kan er toch weinig gebeuren?

Je kan je horloges s’nachts ook opbergen zoals @bradley2007 aanraadde :grin::joy:

2 likes

slaap je thuis in een slaapzak dan?

7 likes

Ik hou mijn horloge ook altijd om heel prettig

Altijd zonder horloge, ik vindt het niet lekker liggen met een horloge om.
Klok kijken doe ik in de nacht op mijn wekker…
Daarom interesseert lume op een horloge mij ook eigenlijk niet.

groetjes Lenno

3 likes

Ik doe deze 80 procent van de tijd af en netjes in het doosje op het nachtkastje. De andere 20 procent van de tijd hou ik hem om. Hou hem alleen om als hij op staal zit, op leder voelt het toch net iets anders.

Overigens, ik heb drie armbanden (een zilver, een half zilver half leer en een geheel leer) aan mijn andere pols en die heb ik ook altijd om, ook tijdens slapen.

1 like

Nope, going commando…

Nee … nooit iets om in me nest .

1 like

's nachts alle horloges in de horlogedoos :slight_smile:

2 likes

Altijd. Een combinatie van hele slechte ogen, geen bril op 's nachts, en toch af en toe willen weten hoe laat het is, maakt dat ik noodgedwongen altijd een horloge om heb. Elke keer weer mijn vrouw wakker maken werd me niet in dank afgenomen.:sunglasses:.

Vandaar op staal, met goede lume.

2 likes

Ik kwam er achter toen hij een keer opmerkte altijd met een horloge om te douchen. Dat heb ik ook nog nooit gedaan. Met horloge om slapen heeft inderdaad voordelen wat betreft klokkijken. Wil persoonlijk liever niks om mn pols voelen s nachts. .

1 like

Nope.

Geweer altijd op de man, dus ook in de slaapzak. Zo was het bij ons ook.:sunglasses::+1:

Mijn Seiko-5 hield ik ook altijd om in die tijd.

Nu draag ik nooit meer een horloge in bed. Ik vind het vervelend zitten. :slightly_smiling_face:

2 likes

Jazeker, tik 2 overgehouden van mijn tijd bij de commando’s.

1 like

Als ik dit woordje zie, denk ik maar aan één persoon :upside_down_face:

24 likes

Dat dus.

1 like

Nooit.

Ik doe mijn horloge overigens uit als ik aan mijn bureau zit, en van zodra ik thuis ben :slight_smile:

3 likes

Ik wist niet dat die zoveel jatten van mekaar.

OT: ‘s-Nachts geen horloge om, gezelligheid kent geen tijd.

Stalen band. Draag ik het liefst

15jaar geleden sliep ik met mijn eerste Rolex :blush:
Heerlijk vond ik het op het horloge te horen tikken met die mooie rolexping !
Tegenwoordig ligt mijn horloge op het nachtkastje .