Horloge om in bed?

Een goede vriend vertelde mij laatst dat hij zijn Rolex in bed om houdt en deze eigenlijk nooit af doet. Op een Engelstalig Rolexforum las ik hier een topic over en het schijnt meer voor te komen begrijp ik. Betreft dit alleen Rolexbezitters of zijn er ook andere horlogemerkminnaars die met hun horloge het bed delen zo vroeg ik mij af? Persoonlijk doe ik mijn horloge tegen de avond juist af en leg het weg.
brad-pitt-and-rolex-explorer-gallery

6 likes

Alleen op de avonden/nachten dat ik 3x sex heb :sunglasses:
.
.
.
.
.
.
Nooit dus :crazy_face:

16 likes

Ik hang de mijne snachts altijd aan mn nek aan mijn dikke vette koningsketting :hugs:

Maar nee hoor, mijn seikootje gaat savonds altijd netjes op het nachtkastje

2 likes

Sorry maar gisteren was het toch 1 april, of moeten we dit serieus nemen??? :kissing_heart:

Ja.

Ja.

Nee.

OT: ik draag geen horloge in de nacht. Wel-nachtdragers geef me een reden waarom wel? Ben benieuwd :sleeping:

Slaap altijd al met horloge maar niet met een rolex😜

Slapen met je horloge en je vrouw op het nachtkastje…

Maar nee, gewoon af. Even rust voor de pols.

9 likes

Ik heb een klant, een eigenaar van chinees restaurant.
Deze beste man heeft een speciaal slaap horloge.
Dit is zowaar een rolex.

Overdag draagt hij een compleet uitgeleefde patek… … ik moet er elke keer weer om lachen. Die rolex ziet er prachtig uit en die ziet geen man.

7 likes

Ik slaap altijd met horloge om de pols

Mijn beste,

Ja, zo beleef ik het ook!!
Even afkicken, even rust voor de pols!!

Overigens, in het verleden hield ik mijn horloge wel eens om in bed.
Doch de voorzichtigheid, de angst om letterlijk op je horloge te liggen,
heeft mij ervan weerhouden.

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik hou m’n horloge om 's nachts. Daar dient de lume toch net voor?

4 likes

Ik ook, maar of het de levensduur van mijn leren bandjes ten goede komt? Ik denk van niet.

1 like

Uiterst serieus lijkt mij:joy:

Het zou dus best wel eens kunnen kloppen dat Rolexen s’nachts meer gedragen worden dan gewone horloges…

2 likes

Ik leg de mijne altijd in zijn eigen bedje om te slapen :+1:

Gratis @Crownguard reclame in 1 2 3… Klik

5 likes

Precies dat.

1 like

Als ik ga beginnen ‘s nachts een horloge om te doen hoop ik dat mijn vrouw me tot de orde roept… hobby is leuk maar er zijn ook grenzen :joy:

5 likes

Ik leg mijn horloges in de slaapzak aan het voeteneind, deze tik heb ik overgehouden van mijn tijd bij de commando’s.

7 likes

Ik draag hem ook snachts. Dan kan ik kijken hoe laat het is op de lumen wanneer de kids weer eens wakker worden. Beter dan het felle telefoon licht.

Vraag me af of je bandje meer slijt terwijl je slaapt dan wanneer die in of tegen/je mouw zit en je heel de dag beweegt.

Bovendien vind ik een koud horloge een vreselijk gevoel, dus snachts aan houden voorkomt dat.

Alleen oppassen en het vrouwtje niet bekrassen :slight_smile:

4 likes

Nope, alleen als ik het vergeet