Horlogereclame van vandaag de dag

Ik kon niet gelijk hier een topic over vinden.

Om een paar dingen duidelijk te maken. Ik wil in deze topic het hebben over hoe merken vandaag de dag zichzelf presenteren. Dus graag niet komen met oude reclame posters, etc. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie vinden van horloge reclame. Wat spreekt je aan en wat niet? Vind je dat merken recht doen aan hun image met de reclame die ze maken? Ook zouden jullie voorbeelden hiervan kunnen delen (als dat btw nog mag).

Bedankt!

2 likes

Kom maar door @Chlorophyl, verpest ieder merk maar voor me! :grin:

:point_up_2: Chlorophyl over productplaatsing op sociale media.

3 likes

image

6 likes

De enige reclame die ik recentelijk heb gezien was van Seiko, bij Vianen staat er een enorme reclamezuil aan de westkant van de A2 met daarop de Seiko Astron.
Alleen een foto maken gaat wat lastig, ik hou graag mijn handen aan het stuur als ik daar langs rij, en ik heb echt bijna nooit passagiers.

3 likes

wanneer ik formule 1 kijk… :laughing:

3 likes

Hier de laatste reclame van FOSH
Met @Blauwbeer in de hoofdrol.

9 likes

Real watches for real people

:sunglasses:
:wink:

2 likes

Spreekt zoiets je aan? :grimacing:

Rolex wel, F1…boring

1 like

In de l’Homo (de gay editie van de Linda :relaxed:) adverteert Omega paginagroot de Railmaster aan de pols van Presley Gerber.

Zoals bekend kan ik dat -en de rest van de doelgroep- wel waarderen. :face_with_hand_over_mouth:

Omega geeft daarmee indirect de boodschap dat ze gay friendly zijn wat ik sowieso op prijs stel.

Verder zijn ze niet achterlijk: homoseksuelen zijn onder bedrijven een populaire doelgroep geworden door de jaren heen aangezien homo’s -door de afwezigheid van kinderen- veel bestedingsruimte hebben en daarmee een aantrekkelijke doelgroep vormen.

(Dat alles gecombineerd met een bijzonder goede smaak natuurlijk. :sunglasses:)

(Zijn moeder heet trouwens Cindy Crawford)

Overigens vind ik de George Clooney reclame uitingen óók erg geslaagd, sjiek en stoer! :slightly_smiling_face:

9 likes

Snelheid, mooie vrouwen en een Navitimer. :smiley:

Yep !!! :wink::+1:

6 likes

Over de top. I like it :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Ik heb deze advertenties eind vorig jaar in de Volkskrant zien staan:

3 likes

Even een filmpje voor de mannen onder ons. :smiley:

Leuk filmpje, mooie dame.
Normaal gesproken hou ik me er niet zo mee bezig wat voor horloge een ander draagt, maar in dit geval zou ik de dame wel even vragen of ze die stationsklok van haar arm af wil halen.
Bij een romantisch samenzijn is het natuurlijk geen gezicht als ze een mooi gebruind lichaam heeft met één witte onderarm.

2 likes

FOSH !
20190504_175442

3 likes

Haha ik zou ook zo een date willen met deze rondborstige dames. :grimacing::laughing: Dat was het eerste wat ik dacht toen ik dit zag.

1 like

Is dat een nieuw merk?

1 like

Grail-watch …
Er zit er zelfs eentje op het forum !

2 likes