Horloge voor mijn vriendin

Een 45mm TW Steel op een vrouwenpols? Er is een verschil tussen stoer en lomp.

4 likes

40 is belachelijk groot voor een vrouw…
Ik zou eerst even passen.
Mijn advies.
Quartz, no date, witte wijzerplaat. 36 mm max.

3 likes

Ok zal het doorgeven aan mijn vrouw dat ze lomp is. :slight_smile:

1 like

Mijn ding ook niet :wink: het is meer een wijnkleur.

Is er een groepsapp?:laughing::grimacing:

Er zijn ook vrouwen met brede polsen. Mijn vrouw kan prima een horloge dragen van 40, 41,42mm dragen. Ook al zullen meeste van haar horloges 32-36mm zijn.

1 like

Hoe smakeloos. De band op pooierwijdte, het horloge afzakkend tot aan te elleboog en dan nog steeds overhang op de pols.

Het intereseert mij geen reet hoe lekker zij zelf of iedereen denkt dat zij is, maar op het moment dat een vrouw een horloge zo draagt wordt er met deze jongen niet seksueel geschuifeld.

Yuck. Onvergeeflijk, zelfs. Maar goed, die serieuze sexiness die je dan noemt is sowieso niet helemaal op mijn smaak afgestemd. En dat is prima. Anders was het saai.

Maar goed, @Klokjebruier’s vraag.

Victorinox Women’s Quartz Watch with Silver 241768 is een optie.

37mm, 200m WR. Wel zwart. :slight_smile:

Of deze:

Citizen Ladies 'Watch XS Promaster Marine Analog Quartz EP6051 14L

UY500

34mm Promaster duikers. In het blauw.

Sjakka.

Al die sneubeukerij met herenhorloges, weet er dan niemand op dit forum hoe Amazon filters werken? Of is het luiheid?

2 likes

Nou, dat hangt er maar vanaf. Ik ken iemand (een zij) die vaak ‘gewoon’ een Seiko duiker draagt op de rubber vented strap. Gewoon heel vet.

1 like

Eens, wordt door de dames thuis ook totaal niet gewaardeerd. Liever een kleiner formaat, veel chiquer.

1 like

Ach, er zijn ook wel dames met polsen als regenpijpen, bovenarmen als rioolbuizen en benen als windmolenkolommen… Gewoon een stationsklok met een op maat gemaakte leren riem als horlogeband en klaar is ‘Kees’… Overal is een markt voor.

1 like

2 likes

Bedankt voor de suggesties, zit al zeker een hoop tussen! Vwb de grootte, 40 mm is inderdaad groot voor een vrouwenpols, maar ben dan ook niet op zoek naar een klein slank polsklokje;)

Daarnaast mogen er zeker herenhorloges tussen de suggesties zitten, hoe meer ideeën hoe beter!

Ah, só close. Ik snap de teleurstelling Han. “Ja, ja, je kunt het… NOOOOOOO!!!”

1 like

Hier wordt mijn vrouw heel gelukkig van … en registreert ook nog eens van alles … wel eens aan haar gevraagd waarom ze 4x de trap op en af liep voordat ze ging slapen … maar dan had ze voor die dag haar trappendoel gehaald :sweat_smile: … naja … ze blijft er mooi slank bij in ieder geval :ok_hand::smiley:

3 likes

Overhang, lugs die uitsteken, inderdaad een no-go. Ook als een horloge netjes past kun je het losjes dragen als je dat dan zo graag wilt. Maar een horloge wat uitsteekt is gewoon te groot en daar is niks sexy’s aan.

1 like

Iedereen die een TW Steel draagt is lomp, Henk. Da’ weddegij ook.

45632_0013

Dat is hetzelfde als @Chillekasper’s overwegingen over grootte: Als een Invicta-fan roept dat 42mm acceptabel is voor een persoon trek ik er in mijn hoofd minstens 7mm vanaf. Zo niet meer. :slight_smile:

4 likes

Goed goed, ik zal je een tip geven. Deze is 36mm, Zwitsers, automaat en ook nog een prachtige parelmoeren wijzerplaat. Ik weet zeker dat je liefje hier blij van wordt!

https://www.invictastores.eu/nl/dames/glycine-airwoman-gl0181-dameshorloge-36mm/

Enige is dat hij net boven je budget zit🤭

1 like

:roll_eyes:

Mijn vrouw draagt iedere dag zo’n Apple watch van 45mm. Je zou zeggen dat dit dan te groot zou zitten. Maar haar polsen zijn maar een fractie dunner dan de mijne…

Ze is vooral LOMP in het huishouden :face_with_raised_eyebrow:

1 like