Een tijdje geleden had ik een topic geplaatst over horlogehouders:
Ik had wat plaatjes laten zien van houders die ik wel interessant en stijlvol vond en die waarschijnlijk ook wat geschikter waren voor horloges met wat kortere banden i.v.m. mijn smallere polsen. En dan blijkt maar weer hoe leuk dit forum is, want prompt kreeg ik een mail van Merl dat hij een aantal houders had besteld die in mijn lijstje stonden en hij wel wat wilde doorverkopen. Meteen toegehapt en vandaag kon ik ze bewonderen en meteen uitproberen op o.a. de Datejust die een beurtje had gehad. Ik vind ze schitterend!
Die van Obris Morgan zijn net weer even een ander model⦠ik zou voor die van de TS gaan⦠die zijn nog ābij te stellenā⦠kijk maar goed naar de verschillenā¦
Merl, heb je er nog meer? Ik zou er best 3 willen kopen, dit is echt ideaal voor de bescherming van je horloges die je dagelijks afwisselt en het ziet er nog puik uit ook!
Goed gezien Jan! Sterker nog, toen Merl met zijn aanbod kwam heb ik hem expliciet gevraagd of het wel de āgoedeā waren en niet die waar Logie naar verwijst, juist omdat deze wat bij te stellen zijn en ik dat nodig heb i.v.m. de kortere banden.
Ze zijn wat lastig te bestellen (zo moet je er o.a. meteen 10 bestellen), maar als je wat wilt, kun je denk ik het beste ff met merl contact opnemen. Duur - goedkoop? Als ik iets mooi vind, betaal ik daar voor. Ik vind ze qua uitvoering en in gebruik helemaal top en dus het geld meer dan waard.