Horlogeplaatjes op z’n scherpst!

Mooi! Toch leuk om het verschil met bare bones zaken te zien:


Waarbij de 6r15 het niet eens slecht doet. In vergelijk met een standaard-standaard ETAatje is het zelfs mooi.

3 likes

:joy::joy::joy:

5 likes

EOS7D met 50mm lens.

1 like

Ga helemaal stuk​:joy::joy::joy::joy::rofl::rofl::rofl:


Goedkope Canon Powershot van 6 jaar oud.

16 likes

Die Omega pic :heart_eyes:

1 like

Wat maak jij een mooie foto’s! Zelfs de strap van de Squale ziet er begeerlijk uit!

1 like

Wow, dat blauwe 5je! Is dat een mod?

Mooi die omega(foto)!

1 like

Nog 1 dan :eyes:

18 likes

Ook WAUW :sunglasses::sunglasses:

1 like

Meestal (90%) deze Sony RX100 II

En soms een Canon 6D met 100 macro IS

11 likes

Yes is een mod, heeft @Marco_T gemaakt volgens mij.

1 like

Die Seiko worldtime is prachtig! Welk model nr?

1 like

Toch nog wat gespeeld deze middag met de Tag van vandaag, tot de vriendin binnenkwam en haar rozen er ook moesten opstaan. (met de nadruk op binnenkomen en alles overnemen dus)

(1 met iphone, 1 met 50mm prime, 1 met 60mm macro, wie spot wat)

1 like

Model 6217-7000

1 like

Zo, wat eerste plaatjes met m’n EF 100 Macro.

Vreemde vind ik wel dat als ik het diafragma helemaal dicht draai dat de scherpte achteruit gaat. Dat snap ik nog niet helemaal. :thinking:
Zou natuurlijk bewegingsonscherpte kunnen zijn want de sluitertijd gaat flink omhoog, maar op statief zou dat toch niet zo’n probleem moeten zijn. Misschien moet de sluitertijd nog verder omhoog zodat je de trilling van de sluiter wat elimineert. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Of een timer aanzetten of een afstandsbediening gebruiken? Altijd zorgen dat de sluitertijd (1/x) hetzelfde of groter is dan het aantal mm (x) van de gebruikte lens, maar zoals je zei met langere sluitertijden zal je sowieso wel langer zitten!:slight_smile:

3 likes