Horloges uit 1965

Mijn Seamaster is van 1965, weet niet of ik nog meer uit 65 heb…

6 likes

Op het verkoopforum staat een leuke Seiko uit 1965. Niet verguld, fraaie wijzerplaat en 41mm. Alleen is het een zakhorloge :grinning:

1965 inmiddels volledig gereviseerd,prachtklok, veel moeite voor gedaan om in mijn bezit te krijgen…

4 likes

Ik zou ook Tissot zeggen, makkelijk te dateren, leuke klokjes en vooral prima betaalbaar.

een mutrix uit 1965 uit België eta2789-1 niet te duur en ziet er aardig uit

5 likes

Dit wordt leuk. Ik hoop op nog veel meer pracht voorbeelden.

Wilde dze net plaatsen in het ‘welke draag je vandaag’ topic :slight_smile:

Onderste is uit 1965

4 likes

Nog 1 dan

6 likes

Probeer maar eens een Tissot te vinden van rond de 38 mm. Trouwens wordt het in mijn ogen sowieso moeilijk om een jaren 60 horloge met rustige wijzerplaat (dresshorloge) te vinden rond de 38 mm.

Het wordt al snel een duiker dan. Kijk hier eens of er wat tussen zit:

Heel mooie Seamaster Frans!

1 like

65 is een topjaar, dus ik lees aandachtig mee :ok_hand:

Seiko 6217, eerste duiker van het merk. Deze is uit '66, maar zijn ook in '65 gemaakt. Geen koopje maar ook geen duizenden euro’s

7 likes

Ik ga mee met Frans53, koop een Omega Seamaster 600, schitterend horloge en je hoeft er geen hypotheek voor aan te passen.
Aan de hand van het serienummer kan je het ‘bouwjaar’ herleiden. Even Googelen en je vindt vast wel een tabel.

Groeten, Tom.

4 likes

jammer enkel 34mm
groeten, wekke

1 like

Tot nu toe plaats ik de Tissot Visodate en de Seamaster 600 in mijn lijstje :grin:

1 like

Houd ebay in de gaten en zoek gewoon eens op Seiko sportsmatic. Kost niets en er komt wel regelmatig iets voorbij uit 65. Leuke van Seiko is dat je zelfs de productie maand kunt terug vinden. Moet uiteraard wel je smaak zijn…

Gr men

Ik zie ze op ebay toch wel voor heel veel geld weggaan

Het blijft veel geld maar mbt horloges is alles relatief. Grote voordeel: geen waardeverlies en waarschijnlijk stijging. 1250-1750 euro range zoiets

Een Calypsomatic misschien? Of eenTechnos Skydiver? Of een Orient Skindiver?


n

1 like

Ik ben ook van 65 en heb daarom deze Accutron uit mijn geboortejaar gekocht. Prachtig horloge maar mij te klein. Ik ga op zoek naar een Omega dresser of een Heuer diver uit 65. Reacties worden gewaardeerd en als je interesse hebt in de Bulova stuur dan even een PB

1 like