Horror Omega - hulp gezocht!

Vindt ze het nog steeds mooi?

Dan een plaatje scoren en een forum horlogemaker vragen om ‘m weer op te knappen :+1:

1 like

Weet iemand waar ik er één in de buurt kan vinden?

Oh wacht… :joy:

5 likes

Band had je niet gered met een paar pinnetjes > er ontbreekt een deel en de band en zou op die plaats niet los mogen gaan.

Wijzerplaat is inderdaad een geval vochtschade. Revisie bij Omega inclusief nieuwe kroon + 2x drukker + pakkingen + wijzers en standaard uurwerk onderdelen kost € 750,-

De blauwe wijzerplaat is niet meer te verkrijgen bij Omega > wordt vervangen voor een grijze! Kost € 263,50

5 likes

Dat deel hebben we nog.

Ze vond de blauwe juist zo mooi! Maar die staat wel op Chrono24 gelukkig.

Que?

Haha mijn eigen topic:

9 likes

:smile:

Is dat deze André?

Heb een foto van de alternatieve wijzerplaat opgezocht bij Omega en deze is toch nog wel blauwachtig maar niet zo helder als die erop zat voor het verkleuren

1 like

Helaas deze mis gelopen. Had een mooi alternatief geweest. Heeft het horloge emotionele waarde? Of zou je ook net zo goed een andere kunnen kopen?

1 like

Ja ik had hem al gezien maar mijn vrouw wil toch het liefst het horloge van haar broer laten maken. Maar meedenken is altijd :ok_hand:.

1 like

De enige gouden wijzerplaat. Zodra de verf weggetrokken is vind ik het stiekem wel gaaf dat goud :wink:

1 like

Tja zwak hart, zwak hart… Het beantwoordt aan mijn verwachtingen. :grin:

What would fate do? Kliko is voor mij een natuurlijke reflex, maar @HanDavinci kon wel eens gelijk hebben.

2 likes

Zou hem naar Wesselink brengen. Maar reken inderdaad op minimaal 1k

Of je sloopt de dial eruit en stuurt hem naar Chris van Creodesignwatches.

3 likes

Peins er zwaar over om iets naar hem op te sturen.

1 like

Is wel heel tof. Het kost geloof ik wel iets van 300 piek.

1 like

Op naar Jereoen de Bas van juwelier Triade in Almere. Dat is het beste wat je met dit horloge kunt doen!

1 like

Yep, wel veel voor paar spatjes verf toch?

1 like

Ik denk dat je het hele procedé moet zien. Verschillende kleuren, dus steeds tussendoor drogen en verschillende ‘rondes’, alsook montage en demontage. Het valt me nog enigszins mee eerlijk gezegd

En de wijzers krijgen ook een andere kleur…