Ik begrijp weinig van de Omega Speedmaster

“First and only” stond er toch? Niet dat het laatste dan ineens wél klopt, maar het eerste wel.

1 like

Klopt inderdaad, dit is de tekst. First klopt wel. Only niet.

Ben toch blij dat ik enige niet ben die wat moeite heeft met de speedmaster :grin:

Exact. Maar goed: als mensen Chronomaddox uberhaupt niet kennen…

…voor zover wij weten, tenminste :alien:

2 likes

Kost wat, maar dan heb je ook wat…:wink:

Je hoeft ook maar een ding te onthouden wanneer het over de Omega Speedmaster gaat: 'There is only one real Omega Speedmaster Professional Moonwatch and that is the one with Hesalite glass, Non-display back and a manual wind movement!'
Cheers! :sunglasses::+1:

4 likes

Dat zijn 3 dingen, geen één :yum:

1 like

:joy: You amaze me every time. Wat is er precies chique aan een drukke zwarte chrono van staal? Begrijp me niet verkeerd. Ik vind hem iconisch hoor…maar chique en Speedy gaan niet samen.

:point_up:

Of je moet de gouden variant hebben. Die komt beter in de buurt :sunglasses: Yeahhhhh ghetto chique-trailer trash stijltjeee

Moet het niet zijn:

  • WIl je een saai horloge die iedereen en zijn oma koopt wanneer je een paar knaken te besteden hebt? Koop dan een Omega Speedmaster.

  • Besluit je om toch voor Omega te gaan maar je wil wel een Speedmaster die wat unieker is? Koop dan die van chef Remco (@Bauhaus)

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tr-omega-speedmaster-dark-side-of-the-moon-2017

3 likes

Jij vind een Speedy gewoon saai! :face_with_raised_eyebrow:

Bitchen op Speedy liefhebbers vind ik op mijn beurt weer saai, net als Rolex Datejust meisjes! :sunglasses:

2 likes

We kunnen niet allemaal trendsetters zijn met exotische horloges als een seiko skx of een rolex datejust…:wink:

4 likes

PATS! :joy:

1 like

Oeh, nice comeback… :joy:

:heart_eyes: O m g de droom.

Ho ho. Op dit moment heb ik één SKX en één Casio :upside_down_face: Ik hou gewoon van bitchen op die (saaie) Speedy’s :sunglasses:

2 likes

Speedies zijn niet saai!
En jij ook niet trouwens! :kissing_smiling_eyes:

1 like

Lief van je schatje.

1 like