Ik zoek een G-Shock

…die lijkt op de GW-5600 (die ik nu ook heb), met (ongeveer) de volgende features:
-Batterij laden op zonne-energie
-Automatische sync met atoomtijd
-Kompas
-GMT-functie met meerdere tijdszones
-Goede WR-rating en goed bestand tegen klappen (maar dat hebben alle G-Shocks wel)
-Digitaal display
-Liefst met rubberen band
-Niet groter dan 42 mm.

Ergo: ik zoek er een die zoveel mogelijk qua uiterlijk lijkt op mijn GW-5600, maar met iets betere specs. Die van mij synct niet in Europa en heeft geen kompas. Toch wel handige functies op vakantie.

Deze heb ik nu, maar die voldoet nét niet: Vakantieklok: GW5600

Ik ben helaas totaal niet thuis in de wereld van de G-Shocks, dus hoop dat iemand me wat op weg kan helpen!

Kompas zit niet op de 5000 serie. Qua sync moet je gewoon de Europese versie (1ER) of het 6 band model nemen (bijv. GW-M5610)

Hmm, een kompas zit alleen in die ronde modellen dan? Die vind ik niet mooi. Misschien een idee om mijn 2-band eens te ruilen voor een 6-band. Dan synct 'ie in ieder geval thuis.

Als je een JDM koopt dan (1JR??), synct die hier dan niet?
Of doel je dan enkel op de 5600?

Een JDM met Multiband 6 zal hier prima syncen.

Multiband 6 synct in 6 regio’s in de wereld

Psssst!

Zoeken op g-shock compass en multiband levert je n paar hits op, maar volgens mij.geen enkele uit de 56xx serie. Ik zou dan genoegen nemen met n multiband 6. Of anders wordt t upgraden naar n groter model.

1 like

Dat is geen optie voor mij. Denk dat ik het maar bij mijn huidige hou. Enige verschil met een moeke upgrade is 6-band tov 2-band. Dat is me de moeite van het flippen niet waard.