In de markt voor een Oris.

Groen of de limited zou mijn voorkeur hebben.

Wellicht al de Source of Life overwogen?

1 like

Die 65 is erg mooi, maar deze versie van de 65 met blauwe plaat is helaas uit productie. Je zal dus helaas dan moeten gaan zoeken via de tweedehands- of grijze markt.

Misschien dat @Mas van zijn Sixty Five met sunburst blauwe plaat af wil :wink:

1 like

Bedoel je deze @royke74? :sunglasses: :smirk:


@Wallet, stuur maar een pb bij interesse.

10 likes

Jaaaaa :heart_eyes:

1 like

Laatst de groene voor een klant besteld. Ik was erg onder de indruk van de afwerking en overall look & feel.

9 likes

Dat groen is super, maar toch zelf de blauwe sunburst gekocht omdat ik die beter vond passen ofzo bij mij. Heerlijk horloge die Aquis
Maar ook de Sixty Five die ik nu heb is niet van mijn pols te branden.

6 likes


Groen is doenšŸ‘Œ

6 likes

Ik vind die faux patina niet mooi bij deze.

1 like

Gezien de afschrijving van de meeste Oris modellen lijkt me dat geen straf :grin:

1 like

Een van de blauwen !!!
En dan het liefst de limited ! :heart_eyes:

Groen ? ā€¦ :zipper_mouth_face: In elk geval deze groen vind ik nooit mooi voor een horloge

De groene staat op mijn lijstje. Maar blauwe is ook niets mis mee. De ocean ook niet. Achā€¦ Alle Oris zijn gewoon toppers. :grin:

1 like

Deze had ik vorige week om de pols en met name de dial, bezel en band met tapering zijn zoooo mooi.
Had je hem al gezien?

Alleen de prijs en t feit dat t een handwinder is zijn minder mooi :wink:

1 like

De door Oris gebruikte Sellita SW210-1 is een topuurwerkje en ik spreek uit veel ervaring. Een handwinder moet je wel willen natuurljk. Prijs: ca. ā‚¬2.000 begreep ik. Dat is relatief weinig voor een Swiss Made horloge met een bijzondere, vintage uitstraling. Mijn mening hoor.

1 like

Kloptā€¦ maar niet in een duiker met schroefkroon (mijn mening) :wink:

Als er voor die prijs 1 te vinden is zou ik erover na gaan denkenā€¦ t is alleen zo dat de meesten er een K of 3 voor willen hebben momenteel. :face_with_hand_over_mouth: #speculanten :zipper_mouth_face:

1 like

Ik vote voor de limited! :smiley:
Groenā€¦alleen voor erbijā€¦niet voor dagelijks!

1 like

Heb je de source of life ook al bekeken? Hier mijn review:

2 likes

Voor alle dag.
Dan lijkt mij all round wel een handig iets.

De 65 is daarin de winnaar.

Is all round minder van belang maar telt wel mee
Dan de gewone blauwe aquis, kan 99% van de tijd om de pols.

De limited is ook prachtig , maar ik vind het wat braafjes door zijn afmetingen.
Dat 43.5 van de gewone is echt perfect gekozen voor dit model. De kleur bij de limited is ook wat meer aanwezig en dus minder all round.

Maakt t geen drol uit en wil je knallen.
Ja dan de groene.

Dus, aan mijn post heb je geen drol.

1 like

want

dus @Wallet koop er nou maar gewoon eentje, maakt niet uit welke :smiley::sunglasses: wij keuren toch alles goed hier.

1 like