Informatie over rolex

:joy:

Geen woord aan gelogen.

Kom kom. Niet van die gekke dingen roepen als je geen kennis van zaken hebt jochie.

14 likes

Toch 500 meer dan jouw standaard bieding. :joy:

2 likes

nee, die heb ik helaas niet :disappointed_relieved:

:joy: true.
Maar iedereen weet dat ik niet serieus ben.

Jurt… eh Passion wel, denk ik

1 like

Hij slaat wel een zelfde soort toon aan…

Eh

Gast!

Nou, hoeft niet hoor.

5 likes

image

5 likes

Had al een nieuwe avatar voor hem gemaakt.
Voor het geval hij terug zou komen en het hier toch zou missen.
Maar denk niet dat het Passion is.

4 likes

Was ik te hard? Oh sorry, dan gebruik ik het Corona-excuus. Ik zit al 10 weken met m’n vrouw opgescheept thuis. Geen probleem hoor maar vanaf 1 juni gaan de kinderen pas weer naar school. :angry:

8 likes

Jullie zijn allen zo vriendelijk?

Ciske de rat zou zingen: “krijg toch allemaal de … “ :joy:

2 likes

Ik heb een hele nette pb gestuurd naar de topicstarter. Maar als er dan niet op gereageerd wordt denk ik ook;

:beers:

3 likes

Niet iedereen zit gans de dag op HF zoals u en ik. :joy::sunglasses:

1 like

Nou. Hij vraagt om informatie. Dat is wat anders dan een mening.

7 likes

Zoals Han al zei, even de band eraf halen en tussen de lugs op 6 uur staat het serienummer. Op basis van het serienummer kun je achterhalen wat het bouwjaar is.

De waarde zo particulier ligt echt wel ergens tussen de 3,5 en 4.000 euro. Zeker omdat de kast er nog scherp uitziet en omdat je de goud/stalen Oyster band niet heel vaak voorbij ziet komen.

Een lid dat hier net een maandje lid is, denkt dat een vintage dealer hier 1500 voor geeft. Dat kan misschien zo zijn, maar als je dat geboden krijgt, mag je wat mij betreft iets minder vriendelijk bedanken :wink:

12 likes

Ja dat zie je steeds vaker. Ik ben gestopt met nieuwe of voor mij onbekende leden helpen.

2 likes

Jammer voor de nieuwe leden die het wel erg waarderen hoor :slight_smile:

3 likes

Ik denk dat hij de info alleen wilde gebruiken om hem te verpatsen. 5000 euro is alleen wel heel optimistisch…

11 likes

Wow. Hij is (van de foto af) zeker nog erg mooi!

Maar 5 ruggen come on. Dat is juwelier prijs met recent service gehad, zoals de bekende in A’dam (zonder reclame te maken). Haha!

Niet particulier zonder iets erbij en vooral geen historie van service en nog service moeten geven. :thinking:

1 like

Aankoop denk ik eerder, advertentie op MP is een week oud. Laatst ook een keer zoiets, zogenaamd uit erfenis gekregen maar stond ondertussen ook op Catawiki: Vintage dameshorloge Patek Philippe
Geen idee wat er aan de hand is maar het lijkt me niet helemaal in de haak.

Kan niet wachten!

25 likes