Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Ik zal niet per pb antwoorden, want jullie krijgen al genoeg pb’s op het moment :slight_smile:, maar hierbij wil ik jullie bedanken voor de tijd die erin gestokken is :+1:t2:.
Van de keuze om het per pb te doen gaan jullie nog spijt krijgen :joy:.

3 likes

Ik heb dat besloten. Ben bang dat Koningklok nu aan het werk is. Wanneer hij terug is krijgt hij de shock van zijn leven

2 likes

BAM! :facepunch:t3:

4 likes

Ik heb hem ook besteld.

Dank
Dank
Dank
Dank
Dank

Het wachten is begonnen. :yum:

1 like

Thanks voor de link en code.

Heb hem besteld… En nu wachten tot Juni :confused::laughing:

2 likes

En nu het grote incoming topic vol spammen? :wink::sunglasses:

7 likes

Besteld! :+1:

2 likes

Ja inderdaad. Gewoon doen! :ok_hand:t2:

Op deze pagina een leuk filmpje.
https://www.shophq.com/Product/673-631

1 like

Done! :muscle:t3:

1 like

@Chillekasper Bedankt voor je persoonlijke link. Mij mag je van de lijst afhalen. Heb besloten toch niet mee te doen. Iemand van de reservelijst kan bestellen. Toch een toffe actie bedankt voor je inzet!

2 likes

Hop!
En nu maar wachten.
Helaas is geduld nooit mijn sterkste kant geweest…

Nogmaals bedankt, heren! :+1:t4:

2 likes

2 likes

:facepunch: Besteld en nu maar wachten, wachten, wachten. En ik kan helemaal niet wachten…

Mannen, @Chillekasper en @KoningKlok, bedankt voor jullie tomeloze inzet. :muscle:
en natuurlijk @Jurtz voor zijn voorzet :muscle:

3 likes

Besteld! :sunglasses:

2 likes

Bedankt, mannen :+1::wink:

2 likes

Ik wil ook bestellen, waar is mijn korting code?? Helaas onder aan de lijst met nummer 99.

2 likes

Besteld! Bedankt @organisatoren! :+1::+1:

1 like

Bericht een uur geleden van Chillekasper

Mijn PB zijn op. Moet 23 uur wachten, voor de mensen op de lijst. Aankomende dagen kunnen jullie het berichtje verwachten en anders wanneer je op de lijst staat stuur je een PM naar @KoningKlok of @Chillekasper

3 likes

Ik weet niet of die ondertussen duidelijk was voor je, maar ik begrijp het volgende. Casper wil gewoon dat de leden op de lijst de mogelijkheid hebben er 1 aan te schaffen, hij weet niet hoeveel er zijn. Als zeker is dat iedereen op de lijst heeft kunnen bestellen en er zijn meer exemplaren dan krijgt de rest ook de link.

Heeft m.i. alles te maken met evt. beschikbaarheid. Maar Invicta zal er vast genoeg hebben dus komt best goed voor hen die hem willen.

3 likes