Het grote incoming topic (Deel 2)

Klopt Zaratsu man.

Ja, die van Wachgecko heeft inderdaad maar 2 micro-adjustments. Zit ook maar $30 verschil in beide banden, $30 meer of minder is ook nog nooit iemand aan dood gegaan.

1 like

En persoonlijk hou ik meer van 20-16mm taper dan van 20-18mm :sunglasses:

Ben benieuwd. Incomings zijn altijd leuk!

4 likes

Ziet er goed uit! :sunglasses::+1:

1 like

Bedankt horlogevriend!

1 like

Nieuw Molequin bandje voor de Monaco is er eindelijk :slight_smile:

Eerste indruk is echt erg goed, supermooie kwaliteit!

12 likes

Tsja…dit iconische horloge behoeft geen introductie meer :innocent:

image

20 likes

Een blije MannetjeMar hier in het Brabantse… incoming voor volgende week; één Seamaster white op staal en drie Zealande straps…

Lekker toch :sunglasses:

52 likes

Ja :+1:

1 like

:heart_eyes:

2 likes

Zeker lekker Marco, gefeliciteerd!

1 like

Dank Bastiaan :smiley:

Heb echt nog wel even zitten twijfelen tussen deze en de Squale bij AWCO… de doorslag voor de Omega was mede de open caseback en de prettige site van Zealande en het snelle en correcte mail verkeer! Op de Squale wilde ik graag een Isofrane strap… maar wat een vervelende website is dat!

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Zeker een hele mooie en mooi afwisselen met de banden! Veel draagplezier gewenst! :+1:t2:

1 like

Heb je hem al binnen? :scream:

Open caseback vind ik ook altijd erg nice, dus die snap ik wel.
En ja, de “retail experience” speelt zeker ook een rol in de keuzes…
Lekker bandjes wisselen binnenkort!
Weer een mooie aanvulling op een toch al hele fijne collectie.
Heel veel plezier er mee!

1 like

Daar ik de net bestelde Invicta toch vast niet ga dragen, een beater op niveau aangeschaft. Er over posten ga ik ook niet, daar en er vast nog 130 zullen volgen.
Maar wat is er dan incomming én de moeite waard om te delen?
Nou, ik heb bij @BadgeandBezel een toppertje gescoort van hetzelfde merk als mijn eerste Zwitsere horloge; TAG Heuer.
Zal hier geen fotos spammen, want die staan al in zijn add in het blauwe gedeelte. :stuck_out_tongue:
De doos moet morgen nog wel even ariveren, daarna een wristshot en zeker lof in het ervaringen topic, want de communicatie omtrent mijn eerste “2e hansie” was erg prettig.
Zoals Spongebob mij kinderen toeschreeuwt:
“Ik ben er klaar voor, ik ben er klaar voor!”

2 likes

Vooruit, eentje dan. De foto die me over de streep trok.

16 likes

Prachtig horloge, maar dan wel met blauwe plaat.

1 like

Dat zijn persoonlijke aangelegenheden :sunglasses: Daarnaast vindt ik alle kleuren wel wat hebben… maar zelf kies ik voor de witte waarbij de lume zo mooi af steekt!