Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Nou niet heel diep, maar heb met mijn bi colour duikertje wel in de Noordzee gewommen :sunglasses:
Daar was het ding zo van opgeknapt dat men later op de dag bij S&C dacht dat ik een R^&*(# om de pols had…

5 likes

Ik wil toch even wat kwijt.

Zo een 13 jaar geleden toen ik hier pas kwam was er een inkoop actie van een Alpha sub hommage. Deze was belachelijk goedkoop en dat kreng doet het bij mij nog steeds. Het was een hele leuke actie en vele leden hebben hier plezier aan beleefd. Ik kan me niet herinneren dat er toen enige vorm van kritiek op hommages was. Mijn hobby stond toen nog in de kinderschoenen en ik ben inmiddels ook geevolueerd tot de high end exemplaren. Dat wil niet zeggen dat ik nooit zal vergeten waar ik vandaan kom en hoe ik ben begonnen. Het verbaasd me dan ook dat men over dit exemplaar soms oeverloos blijft doorzeiken. Wat is er gebeurd in die tijd? Laat mensen van hun hobby genieten. Ja ik heb ook er ook een besteld. Voor dit geld is het gewoon een kwalitatief zeer goed horloge waarbij je je geen zorgen hoeft te maken of hij kapot gaat of verlies.

52 likes

Kun je fotootje delen?:muscle:t2:

van de Alpha natuurlijk! :grin::wink:

20 likes

Damn die is ook heel nice! Hoeveel euro destijds?

Nog geen 20 euro!

6 likes

Ik ben het volledig met je eens.

Maar ik denk dat het toen ook al een beetje speelde:

1 like

Dat speelde toen op een forum dat nu ter ziele is gegaan. horlogeforum was meer voor de gewone man. Lijkt erop dat die droeftoeters hier naar toe zijn gekomen.:blush:
zat er zelf ook op touwens…

4 likes

Oh, dat wist ik niet. Waarom is dat andere forum opgehouden?

Mee eens. Dat is ook 1 van de redenen dat ik hier lid ben geworden, omdat horloges mijn hobby is. Ik vindt sommige modellen van Rolex, Omega enz. ook tof, maar heb daar eerlijk gezegd het geld niet voor. Ja dan zou ik het met een klokje moeten doen. Ik vindt het leuker om elke keer weer eens wat anders om de pols te hebben en als deze nu 95 of 950 euro kost, maakt mij niet zoveel uit. Ik moet hem mooi vinden en ik koop niet een horloge voor een ander.

11 likes

Conclusie: Invicta liefhebbers zijn net zo gevoelig als Rolex liefhebbers…

7 likes

Ik denk dat wij ook niet uit het oog moeten verliezen, dat hier misschien ook wel leden zijn die gewoon niet meer kunnen of willen spenderen aan een klokje. Dan is dit toch een geweldig initiatief

6 likes

Dit slaat echt nergens op. Ik probeer het merk niet te verdedigen.

6 likes

:joy:

Misschien zijn ze soms zelfs nog wel iets gevoeliger…

2 likes

Wanneer starten we een Alpha actie zou ik zeggen hahah!

2 likes

Mij ontgaat de logica ook.

2 likes

Ik snap niet waarom iemand hier zo heftig moet reageren. Niet ter afbreuk, of ter verdediging, van het horloge of van Invicta an sich. Het is een horloge. Je wilt ‘m graag hebben of net niet. Mooi.

7 likes

Wat me nog meer verbaast is dat het vooral mensen zijn die het horloge wèl willen aanschaffen die er zo oeverloos over doorzeiken. Compensatiedrang, minderwaardigheidsgevoeletje of zo denk ik :rofl:.

Hier moet ik hartelijk om lachen…:+1:

2 likes

Dezinvanluxe, dat was een mooi forum destijds :ok_hand:t2:

1 like