Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Doet er ook allemaal niet toe. Alles lijkt op alles. Who cares.

4 likes

Hij wil op de lijst, eigenlijk

2 likes

Invicta lijkt zoveel op Rolex dat ze ook wel een eigen hoekje verdienen hier. Ze lokken in ieder geval dezelfde soort reacties uit.

Mijn god wat een kleuters hier.

3 likes

Nee hij lijkt dus niet op Trolex. Dat denk je maar.

1 like

Ga er dan ook niet op in jonges :slight_smile:

2 likes

Ik denk dat ik er twee neem.
Eentje als investering…

3 likes

Het zijn vaak de minder leuke post’s van de anti Invicta mensen die het niveau omlaag trekken hier, laat iemand toch gelukkig zijn met een horloge, die veel op een Rolex lijkt.

7 likes

Wel bijzonder dat Invicta en Rolex de merken zijn die op dit forum zoveel begankenis veroorzaken, hopelijk leidt het niet tot een schisma :flushed:

1 like

We hebben ook nog de mechanische vs. quartz ‘discussie’… qua ziel enzo… :joy:

Dat zal toch niet, ik vind een Rolex prachtig!

Aan mij zal het niet liggen hoor!

1 like

Man man, het gaat weer helemaal los! :see_no_evil:

Waar ging het ook alweer over? Oh ja, een lijstje inschrijvingen voor een inkoopactie:

Wie is trouwens KoningKok (nummer één)?

Mooi lijstje al hoor! :ok_hand:

3 likes

Ik heb ook niets tegen Rolex, maar als ik eerlijk ben, wel meer een probleem met de typische bezitter.

P.S. Het is geen afgunst :wink:

1 like

Niet ineens geeneens. Ik heb dat al vanaf het eerste moment gezegd.

En dat bedoel ik nou juist. Elke hommage is een hommage…waar iets mee is waardoor het het net niet is.

Net als bij deze. Het is het net niet. En zeker niet in vergelijk met een 6205 waar die op zou moeten lijken… als
Hommage.

Waarom vinden 100+ mensen dit horloge mooi?
Natuurlijk het is een grappig horloge, maar om hem nou te kopen… ik koop ook niet elke Swatch…

Maw deze heeft iets waarom je hem wel koopt. Maar wat is dat? Ik zie het niet… zeker niet in vergelijk met het origineel. :upside_down_face:

2 likes

Wat ik me ook afvraag is wat de Invicta dealers in NL vinden van deze actie. Ik neem aan dat HF niet buiten deze kanalen om bij Invicta aan kan kloppen? Moet je juist niet in zee met een van deze dealers? Zo’n dealer wil best in een goed daglicht komen bij een krachtige organisatie als HF…

Zijn die er dan? Is Invicta niet eerder een Internet merk?

1 like

HF klopt helemaal nergens aan. @Jur heeft plm. 900 posts terug al aangegeven dat dit géén forumactie is, maar een privé initiatief.

EDIT: Reactie er even bijgezocht.

3 likes

Binnenkort naar New York…Invicta store maar even bezoek en in levende lijve zien…als ze hem in iedere geval hebben…Mocht ik er warme gevoelens voor krijgen gaat ie mee terug

1 like

Precies dit ! :point_up:t2:

1 like

Ah ja, ff overheen gelezen, door al die zuurheid is niet door te komen :wink:

Maar de vraag staat nog steeds, waarom zou Invicta NL buiten zijn vaste afnemers om gaan werken? Ik zou het als afnemer niet fijn vinden en ook niet pikken…broodroof etc… (alhoewel er niet veel brood zit in horloges van 100 euro)…

1 like

Als niemand in Europa het horloge verkoopt is dit geen enkel probleem