Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

Ze zouden er blij mee moeten zijn.

Nee hoor, volgens mij heeft Invicta 2 winkels in Nederland.

@KoningKlok :grimacing:

1 like

We gaan allemaal tegelijk naar de Invicta Store !!!

1 like

Daar zullen ze blij mee zijn!

1 like

Of is het KloningKlok ?

1 like

:smile::+1:

Ze hebben twee winkels in Nederland, een winkel in Portugal en in Duitsland. Daarnet zag ik online met de vraag waar ze nog meer een Winkel moeten openen. Ik zeg: Engeland (Londen) of Frankrijk (Parijs)!:ok_hand:t2:

2 likes

Frankrijk dan, ivm importheffing !

:see_no_evil:

:beers:

Ik zie het wèl !
…en nog 100 zoveel HF leden ook.

2 likes

:beers::beers::beers::beers:

:rofl:

2 likes

Dat pleit voor een openbaar Feestboek event, “Project Invicta”. :sunglasses:

Ik was trouwens even aan het zoeken naar de Invicta Flagship Store op de PC, liep ik per ongeluk bij Rolex naar binnen. Ik had mijn bril niet op enne hetgeen in de etalage lag leek er toch behoorlijk op hoor. Ze jatten gewoon het ontwerp van Rolex. Jaja, proost @Brick. :beers:

Geintje jongens, kom op nou! :sunglasses:

1 like

Nou, allebei wachtlijsten… :rage:

1 like

Ze kopen een belevenis (als Invicta hier überhaupt aan mee wilt/kan werken). Denk dat er daarna 99 in het blauwe gedeelte belanden. :man_shrugging:t2:

2 likes

100 stuks, geld word overgemaakt naar iniatiefnemer, gaat er vandoor met 10k en loopt een dag later bij s&c naar binnen :scream:🥳:v:️

5 likes

:rofl::rofl:

Je hebt 2 leuke momenten aan het kopen van een invicta 1953.

Als je hem koopt.

En

Als je hem verkoopt.

:rofl:

:beers::beers::beers:

“Sorry meneer, wij verkopen geen Invicta.”

4 likes

Het is altijd goed als je om jezelf kunt lachen.

4 likes

Laat de zure matten hier lekker ff trollen.
Helaas hebben ze niet echt door waar een liefhebber het voor doet. Grote bewondering voor coke dealers die een Rolex kopen want Rolex maar liefhebbers die gewoon een leuk en degelijk horloge willen en een leuke actie beginnen ontgaat ze helemaal.
Zuur, nutteloos en zeker geen liefhebbers. Meer geld dan smaak.

Do not feed the trolls. Dat houden ze vanzelf wel op. Gewoon negeren, doet iedereen in hun omgeving waarschijnlijk ook al. Hier krijgen ze de aandacht die ze thuis niet krijgen.

12 likes