Inkoopactie Invicta Pro Diver 1953 ref. 31290 (update in post 2236)

En anders kunnen ze mijn Invictaars kussen.

Leuk horloge, automaatje, waterdicht, stalen band en betaalbaar. Smoelt sowieso goed in de horlogedoos.

3 likes

Beloofd ??

2 likes

Kijk eens op Aliexpress, de meeste Parnissen hebben betere specs dan deze Invicta en zijn goedkoper :wink:

Ps. mijn vrouw vond mij ook al zuur vanochtend dus het zullen wel de hormonen zijn…:sunglasses:

4 likes

zuur-002

3 likes

2 likes

Dit model ook hoor. @jur heeft in het topic waar deze Invicta is aangekondigd al menigmaal ingegrepen. :see_no_evil: … alle ophef ontstaat vaak door de mensen die überhaupt niet van plan zijn om mee te doen maar die een relletje op zijn tijd wel lekker vinden. Beetje met elkaar klieren, net als vroeger op het schoolplein.

Dit betreft een privé-inkoopactie, als je mee wil doen: Doen. Zo niet, verder naar het volgende topic. Zo simpel is het geloof ik.

Tuurlijk. En de gelijkenis van dit horloge met een zogenaamde graal speelt denk ik ook mee. Op afstand ziet echt niemand het verschil. :rofl: :wink:

Ik vind het leuk om te zien dat deze actie zo lekker loopt en hoop voor diegenen die zich op de lijst hebben gezet (en nog gaan zetten), dat Invicta kan leveren voor een leuke prijs. Gun jullie allemaal deze prachtige Invicta! Het is dat ik al een mooi horloge heb, maar anders … :sunglasses:

11 likes

Omdat hij lijkt op een vintage rolex submariner als je hem van boven fotografeerd tegen een fractie van de prijs van een echte 6205… :see_no_evil:

En het ergste is: … hij lijkt niet eens irl.

:rofl:

Maar de actie vind ik echt oprecht leuk!
:beers:

Eh… dat denkt men… :rofl:

1 like

Prima toch. Leven en laten leven. :sunglasses:
Ik zou er zelf niet mee gezien willen worden, heb me dan ook niet ingeschreven.

4 likes

Ah ja zeker. Maar je refereerde eraan dat de gelijkenis meespeelde.

Maar dat denkt men!
Leven en laten leven. :v:

2 likes

Gelukkig maar.

1 like

:ok_hand:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Dan snap ik al het zure gezeik over lijken op Rolex ook niet.
Lijkt ie er nou wel of niet op ???
Hoe apart : eerst wordt er gezuurmuild ‘het is een kopie, het is een hommage, oh oh oh wat erg, dus hoef ik m niet’.
Maar nu is het ineens 'Hij lijkt helemaal geeneens op het origineel, lekker puh !'
Hoe zielig kun je zijn ?

Ik vind m mooi, leuke prijs, leuk merk (vooral vintage) en deze inkoopaktie : superleuk !

Aan alle zuurpruimen : blijf lekker in je reservaat !

13 likes

Dat is het enige wat telt als je meedoet. Toch? Who gives a fuk wat anderen van jouwe horlogekeuze denken? Ik zou me niet zo laten opnaaien, … :sunglasses:

11 likes

Precies !
Maar eerst de overbodig zure reacties : Hoef m niet want lijkt op Rolex…
En daarna de overbodig zure reacties : Hij lijkt lekker toch niet op een Rolex maar ik hoef m nog steeds niet…
Apart.

Doet er ook allemaal niet toe. Alles lijkt op alles. Who cares.

4 likes

Hij wil op de lijst, eigenlijk

2 likes

Invicta lijkt zoveel op Rolex dat ze ook wel een eigen hoekje verdienen hier. Ze lokken in ieder geval dezelfde soort reacties uit.

Mijn god wat een kleuters hier.

3 likes

Nee hij lijkt dus niet op Trolex. Dat denk je maar.

1 like

Ga er dan ook niet op in jonges :slight_smile:

2 likes