Inschrijving HF LE 2016

Ingeschreven.

Donkergrijze of blauwe dial dus.

De aanbetaling is onderweg.:slight_smile:

Blauw… Daarvoor heb ik mijn blauwe seamaster ceramic verkocht, en al eerder mijn seamaster chrono met blauwe plaat… En nog een hele zwik microbrands met blauwe plaat zoals halios, lm7…
I’m a black dialed guy

en overgemaakt.

(voor de blauwe :slight_smile: )

1 like

Dat weet je dus niet. Je hebt gewoon betaald voor een grijze :joy:

2 likes

Helaas ben jij onjuist geinformeerd… :slight_smile:

Dat zou kunnen. Ik heb de brainstorm met veel enthousiasme gevolgd. Op een gegeven moment werd het me teveel info en ben ik afgehaakt. Nu dus een nieuw topic over de inschrijving. Dus haak ik weer in. Maar …

Het komt op mij dus wel zo over. “Betaal, dan heb je mogelijk inspraak op het eindresultaat”.

Maar geef gerust wat meer uitleg @AEVIG-C

Want hoeveel stemrondes moeten er nog komen na 1000 posts?
Imho. Presenteer gewoon het eindresultaat.
Wil je blauw klik hier. Wil je grijs klik daar.

6 likes

Eens.
Want als je grijs wilt en geen blauw schrijf je je dan nu wel in of wacht je de eerste stem ronde af zodat je weet welke kleur het wordt?

1 like

Vanmiddag ook ingeschreven.

Ook ingeschreven(betaald)
lijk me wel spannend! zie wel wat het wordt.
kies ook voor een blauwe als het zover is.
leuk voor bij de kerstboom! :evergreen_tree::gift:

1 like

Ik wacht nog wel even de kleur stemronde af, kan ik in juli altijd nog beslissen. Ben benieuwd wat het gaat worden :+1:

1 like

Kan het dus zijn dat je alle keren stemt, jouw stem altijd tot de minderheid behoort en je dus een horloge koopt dat het tegenovergestelde is van hoe jij hem zou willen hebben?

2 likes

Jup

Jammer, geborstelde plaat is voor mij altijd een no-go geweest. Dus ik haak af. Veel plezier in de eindrondes!

Ik heb ook de aanbetaling gedaan. Ben benieuwd welke het gaat worden.

Ik kijk het nog even aan. Ben nog niet helemaal om.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Dan verkoop je het horloge toch gewoon met een bescheiden winst :slight_smile:

Maar zover zal het niet zo snel komen, want uit het brainstorm topic is al gebleken wat goed in de smaak valt en de meeste HF leden willen hetzelfde. Zie de stemrondes dus meer als finetunen. Zoals de kleur van de secondewijzer en andere details.

1 like

Ik vind het een erg vaag concept. Het horloge is leuk, maar ik wil wel weten wat ik koop, in plaats van hopen op het beste en dat alle mogelijke veranderingen mij bevallen.

6 likes