Inschrijving HF LE 2016

Precies dit weerhoudt mij van een inschrijving.

4 likes

Volgens dit topic hebben er 13 man ingeschreven, krijgen we ook te horen wanneer het minimale aantal is gehaald??

Uitstappen een optie?

Je kan even wachten tot de grotere beslissingen zijn genomen, eigenlijk is dat alleen blauw of grijze wijzerplaat. Daarna volgen subtiele details en kan je inschrijven als je ziet welke kant het op gaat.
Je kan ook wachten met inschrijven tot alle details zijn afgehandeld.
Maar het is natuurlijk leuker om erbij betrokken te zijn en invloed te hebben.

3 likes

Gewoon wachten dus totdat de definitieve modellen gepresenteerd worden.

Ik vind het ook een raar proces.

2 likes

Inderdaad. Je wil toch weten wat je koopt of niet dan?

Dat is inderdaad een geweldig leuk concept, maar imo niet met reeds €150 geinvesteerd en een commitment to buy, voor mij zou een blauwe plaat echt een dealbreaker zijn.

Dit zal dan voor mij de route worden, mijn beslissing komt dan eind augustus.

Overigens hoop ik uiteindelijk er wel een te bestellen, ik heb een aantal heel mooie concepten voorbij zien komen, en de looks van de balaur staan me zeer zeker wel aan.

1 like

Ook hier een afwachtende houding.
Ik kijk even welke kant het opgaat en dan kan ik alsnog inschrijven.
Je zal ingeschreven hebben en dan komt dit onder de kerstboom. :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::fire::tada:

9 likes

Wat ik probeer uit te leggen.

  • Vroegtijdig inschrijven en meebeslissen

  • Afwachten tot definitief en zekerheid over het ontwerp.

Beiden is mogelijk!
Wat je zelf het beste gevoel geeft.

Ja. Ik heb op het forum nog nooit een HFLE echt veel in waarde zien dalen

Er was iets met behaalde resultaten en garanties voor de toekomst…:wink:

1 like

En wat wij proberen uit te leggen is dat het jammer is dat het niet semi-blind een aanbetaling doen betekent dat je eigenlijk geen inspraak hebt in het verdere proces. Ik had het persoonlijk leuk gevonden als het gewoon door middel van polls werd geregeld (of iets in die trant), in plaats van dat het (zoals het er nu naar uitziet) door de 15 aanbetalers bepaald gaat worden :wink:

1 like

Wellicht zijn het er meer dan 13… Ik heb ook aanbetaald, maar dat nu toe niet aangegeven.

Ik heb niet eerder meegdaan aan een HFLE en vind het wel eens leuk om zo’n traject mee te maken. Ben het wel eens met een aantal leden hierboven dat een aantal keuzes normaliter een dealbreaker zouden zijn. Zo zou ik niet voor grijs gaan… Maar goed, we zien het wel :grinning:

De details is juist waar het om gaat, wat voor seondenwijzer, welke kleur etc. Die bepalen het horloge meer dan de wijzerplaat…

Dan krijg je het probleem dat forumleden die niet eens serieus interesse hebben buitensporige keuzes gaan maken.

5 likes

€25 inleg om mee te doen aan de keuzes (not refundable) zonder commitment to buy en daarna een inschrijving met commitment a €125 had mij over de streep getrokken om mee te kiezen :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Aanbetaling gedaan!
Kijk er naar uit om met deze community samen het proces van het vormgeven van onze LE in te gaan!

Hoop op een donkerblauwe wijzerplaat met licht sunburst effect, denk aan de Petit Prince Big Pilot van IWC en dan met wat subtiele oranje (immers een Nederlands forum) details!

2 likes

Gelukkig lijkt de meerderheid tot nu toe voor blauw te gaan… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes