Inschrijving HF LE 2016

In de voorwaarden staat duidelijk omschreven dat wanneer je de aanbetaling voldoet je dan het horloge moet afnemen.

Pff, leden met een ‘vast’ nummer,mijn huisnummer zit vast.:grinning:
Ik zou zeggen wie het eerst komt,wie het eerst maalt.

1 like

Hebben we de ondergrens van 25 deelnemers al gehaald @AEVIG-C @vouwfietser @ArjanV?

Net de balans opgemaakt.

De HFLE is een feit. We hebben net de 25 gepasseerd.
Tussenstand voor het stemmen staat op 50/50 met een viertal die nog geen stem hebben uitgebracht.

Ben bang dat we voorlopig met twee kleuren doorgaan omdat er nog geen overweldigend verschil is tussen beide. Gaandeweg hopen we meer inzicht op de voorkeuren te krijgen naarmate de details ingevuld gaan worden.

Mocht het 50/50 blijven dan moet er een kantelpunt worden ingebouwd die bepaalt of er twee kleuren wordt aangeboden of slechts één. Te denken valt aan minimum 25 gegadigden per kleur.

Jullie houden het wel spannend, hoor.

19 likes

Is er nog een nieuwe tussenstand te melden?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Je hebt een PB :wink:

2 likes

Ik heb nog niet gestemd. Wie haalt me over de streep…

Als er 25 gegadigden zijn, waarvan 4 niet gestemd, is er 21 x gestemd. Dan kan het geen 50/50 zijn, tenzij er een stemmer schizofreen is…

1 like

“De 25 gepasseerd”, dus minimaal 26.

Even zo goed: een schizofreen is nooit alleen! :stuck_out_tongue:

1 like

Hahaha, je hebt gelijk. Goed lezen is niet simpel!

Als je grijs kiest, krijg je in ieder geval van mij een knuffel :grin::sunglasses:

1 like

Dus je wil eigenlijk gewoon de blauwe plaat? :slight_smile:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Als mijn Batman plaatje je niet in het grijze kamp brengt, weet ik het ook niet meer :wink:

OK, één poging: donkergrijs past bij alles! Beach to boardroom!

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Voor boardroom heb ik m’n Reverso GT, voor beach een Vostok Amphibia, maar volgens mij wel een heel fijn horloge voor alles daartussen.
Zeg hoe denken jullie dat een middenbruin alligator bandje erop zou staan? Nog photoshop koningen in ons midden ?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Zwartgrijs kan met elk willekeurig bandje. Voor blauw moet je blijkbaar eerst photoshoppen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ja ok, ik kom nooit in een boardroom dus ik weet dat ook eigenlijk niet. Mocht dat onverhoopt ooit wél het geval zijn, dan liever met een smaakvolle zwartgrijs gebrushte wijzerplaat dan met een playmobil horloge :smiling_imp:

(Kijk, dit bedoelde ik met politiek…zie ons die zwevende kiezer eens proberen binnen te hengelen :wink:)

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes