Invloed forum, hoe snel kan t gaan....

Dit was 7 juli jl.bij mijn “voorstellen topic” na mijn inschrijving op het forum. Hoe snel kan het gaan…
Alleen nog niks verkocht…alleen maar meer gekocht.:joy:


61 likes

Wat een mooie horloges!!

1 like

Niceeeeeeeeee

1 like

:rofl::rofl::rofl::clap:

1 like

Voorzichtig aan!!!:rofl:

1 like

Dit forum is dodelijk voor je portemonnee…
Mooie Seamaster.:+1::+1:

1 like

Gaat lekker! Heb je deze al?

:rofl:

6 likes

Nah, deze!

6 likes

Misschien woon je te dicht in de buurt van Hilversum?

3 likes

Beide super horloges ! :heart_eyes:

1 like

…in die ladekast, kunnen er nog 10 extra. Daar ben je zo als de ‘invloed’ van dit forum je pakt! :joy: :joy: :joy:

1 like

Niet bepaald, 86 km enkele reis, maar dat heb je er voor over hè :joy:

Maar ik heb in dit geval altijd gelijk. Ook als het 200 km. was geweest, was dat voor jou te dichtbij :joy::joy::joy:

2 likes

Er gaat wel het één en ander verkocht worden hoor, anders heb je weer keuze stress en krijgen ze te weinig draagtijd en das ook weer zonde toch?

Heel goed zo, je bent in korte tijd een voorbeeldig lid geworden😀. Twee prachtige horloges, veel plezier er mee!

1 like

Lief van jou hoor!..

1 like

Gelukkig ontwikkelt je smaak zich in de juiste richting, gezien je beide laatste NA’s :+1:.

Ik begrijp ook dat je een voorliefde hebt voor horloges met een flinke kroonbeschermer erop. Maar wat in hemelsnaam is die unit daar rechtsonder? Het lijkt wel of ‘ie een hoofdtelefoon op heeft :crazy_face: !!
“Cannot unsee this…”

5 likes

Verkocht zowaar! Naar België vertrokken! Hahahahaha! Daar ben ik mooi vanaf, foto van collectie moet geüpdate worden!

1 like

@hondersotto
Mooie “tekst” :joy:

1 like

Ik heb zelfs een apart topic gestart een paar weken geleden over deze aparte Tauchmeister!
Wat ik daar aan reacties kreeg…:rofl:

1 like