Is dit een echte Armani?

Ik vraag me af of het een echte is? Ik vind ze sowieso mooi maar gewoon benieuwd fake of niet?!
Ik weet dat het geen echt horlogemerk is maar misschien toch kenners hiervan?20200129_211046|375x500

1 like

Ik zou zeggen echt :neutral_face:

Ga je nou heel marktplaats af? :rofl:

13 likes

Absoluut! Top klokkie hoor Kaat :+1:
Ik zeg DOEN

2 likes

Kopeuh Kopeuh kopeuhhh

Hij is een jeansbroek aan het zoeken…denk ik :joy::joy::joy:

Haha ik moet kiezen he! 1 voor mij en 1 voor mijn vriend! Dus informeer ik me!

Als je hem mooi vindt zou ik hem kopen. Volgens mij is ie echt. Ik zou er wel op staan dat ze er voor de verkoop een nieuw batterijtje voor je in zetten… op hun kosten. Succes!:+1::wink:

Je meent het? Want ken er echt niks van…

Ken je Armani niet?!

1 like

Nu ze vraagt maar 60…

1 like

Ja maar niks van echt of vals…

Ik zou zeggen 40 euro inclusief de gratis batterij… kijken hoeveel je eraf krijgt. Hij is wel echt gedragen zo te zien.:wink:

Dat is zeker een echte Armani. Voor de liefhebber vast een hele Cheeseburger waard.

2 likes

Dat zijn de mooiste Armani’s in mijn optiek. Beetje levens-patina zeg maar.

7 likes

Mee eens, maar 40 euro is dan ook al een boel geld … :joy:

1 like

Nou, als die batterij er bij komt heeft Kaat echt wel een vet strakke deal toch?

Als dit nog lang duurt glip ik ff naar Marktplaats en koop ik hem zelf :sunglasses:

2 likes

Nou zeker wel! het is dan ook goed dat ze het Horlogeforum even heeft geraadpleegd. :blush::ok_hand:

4 likes

2.16€ voor een battery inclusief verzenden…hum, weet niet als een goed zaak is ??

Daar zijn we toch ook voor. Ik krijg er altijd echt een heel warm gevoel van als ik iemand heb kunnen helpen…

2 likes