Is het geen beauty?

Prachtige dial, jammer dat de randen van de lugs ed zo “zacht” gepolijst zijn…

1 like

Gefeliciteerd? Het zijn plaatjes van die internet…

Inderdaad. Ik word door sommigen gefeliciteerd met mijn NA. Dit is wat voorbarig. :slightly_smiling_face:
Al had ik 'm wel graag om mijn pols gehad.

Nou, dacht ook NA…
Gefeliciteerd met je goede smaak dan maar !

1 like

Goede lume is leuk, maar ik zie er alleen maar een DJ2 “hommage” in.

6 likes

Met dat formaat en die dikte? Lomp!

Ball inspiratie. Geen “Ball only” gevonden op HF.

1 like
1 like

Kopen dan… :slightly_smiling_face:

1 like

Een hommage is per definitie negatief? Deze discussie zal al wel tot in den treure hier op dit forum gevoerd zijn.

1 like

Met zijn 40mm is hij niet echt groot te noemen. De dikte is 13,15mm zie ik nu. Misschien ietsie pietsie aan de dikke kant.

Inderdaad, dus die ga ik niet beginnen.

Ik bedoelde eigenlijk dat ik er een knock-off Datejust in zie en geen eerbetoon aan de Rolex.

1 like

I wish… :slightly_smiling_face:

1 like

Ja, je hebt een punt.

1 like

Goed lezen is inderdaad een kunst :slight_smile:
De titel van het topic suggereert een gedane aankoop…

1 like

Kun jij ook doen… een dik vet horloge op internet opzoeken en daar een Topic aan wijden :wink:

1 like

Niet mijn kop of thee. Maar ik heb ook niks met dat merk. Als je m mooi vindt, gewoon kopen.

1 like

Mijne ook niet. Maar ik vind het locomotiefje heel schattig. :hugs:

2 likes

Sommige mensen hebben dit gewoon nodig… :wink: Dus voor mij zeker een pluspunt! Zie je trouwens ook bij Rolex.

Ik heb 4 Ball’s en prijs kwaliteit is echt wel een dikke plus!

De Marvelight vind ik alvast één van de mooiere!

Inderdaad wel waarschijnlijk een hommage aan Rolex, maar wel vlot verkrijgbaar en slechts een 5e van Rolex prijs. En eerlijk, ik denk dat je er niet minder plezier mee hebt omdat het geen Rolex is. :wink: Zelfs de caseback is mooier dan die van een Rolex.

Deze vandaag om de pols:

1 like

Ik ben niet zo’n datumloupe fan, maar ik vind het design verder wel gaaf; ook die secondenwijzer!

1 like