Show me your Balls

Welk Ball horloge heb jij?

Heb je plannen om er ééntje te kopen?

Wat vind je van je Ball?

Hier alvast 2 afeeldingen van mijn Ball’s :slight_smile:

28 likes

Wie o wie kopt 'm in?

7 likes

Doet dat geen pijn?

8 likes

Ik vind er geen Ball aan…:sunglasses: Nee hoor…grapje! :grimacing: :wink::innocent:

Ik vind ze heel erg mooi zelfs en de versie met loupe, zwarte plaat en stalen band staat ook op mijn verlanglijstje! Mooie klokjes! :+1: :relaxed:

3 likes

Niet als je Balls of steel hebt.

4 likes

Solid Stainless :anchor:

2 likes

Die zijn daar bij jullie bij Defensie uitgebreid getest natuurlijk :wink:

ik heb al een eerste optie op die van @GMTplus1 genomen op de HF meeting (althans dat hoop ik haha)

6 likes

Ah kerel, dan ben je me voor. Ik rekende er stiekem op dat die te koop zou komen…:cry: Maar wacht…misschien kan ik hem dan daarna van jou kopen. :wink: :innocent:

3 likes

Ik moest op de achterkant van mijn hand blazen, terwijl ze naar mijn Balls keken. Ik vermoed dat ze het acceptabel vonden.

9 likes

Ik schijn een reputatie te hebben van - het na korte tijd in bezit te hebben gehad - weer verkopen van horloges.

Geen idee hoe ik aan die reputatie kom.

3 likes

Hahaha… ik zou het ook echt niet weten.:joy: Maar ik denk dat eenmaal zo’n Ball in je bezit je hem misschien wel zult willen houden. Het zijn topklokjes en mooi om te zien! :relaxed:

1 like

19 likes

Laat ik het zo zeggen: 1 van de andere eerdere eigenaren heeft de allereerste optie :wink: maar je bent een gewaardeerde runner up :+1:

On topic:

Incoming:

18 likes

dat moet haast @ThaPapper zijn :upside_down:

1 like

:zipper_mouth_face:

1 like

Éens je een Ball hebt gehad… wil je er nog!

2 likes

Beetje vent heeft een Ball, of twee :laughing:

4 likes

Haha ik toch voorlopig…

Mooi merk, ik heb de Fireman Enterprise op het oog.

17 likes

Blue of Grey?