Show me your Balls

Welk Ball horloge heb jij?

Heb je plannen om er ééntje te kopen?

Wat vind je van je Ball?

Hier alvast 2 afeeldingen van mijn Ball’s :slight_smile:

29 likes

Wie o wie kopt 'm in?

9 likes

Doet dat geen pijn?

8 likes

Ik vind er geen Ball aan…:sunglasses: Nee hoor…grapje! :grimacing: :wink::innocent:

Ik vind ze heel erg mooi zelfs en de versie met loupe, zwarte plaat en stalen band staat ook op mijn verlanglijstje! Mooie klokjes! :+1: :relaxed:

5 likes

Niet als je Balls of steel hebt.

5 likes

Solid Stainless :anchor:

2 likes

Die zijn daar bij jullie bij Defensie uitgebreid getest natuurlijk :wink:

ik heb al een eerste optie op die van @GMTplus1 genomen op de HF meeting (althans dat hoop ik haha)

6 likes

Ah kerel, dan ben je me voor. Ik rekende er stiekem op dat die te koop zou komen…:cry: Maar wacht…misschien kan ik hem dan daarna van jou kopen. :wink: :innocent:

3 likes

Ik moest op de achterkant van mijn hand blazen, terwijl ze naar mijn Balls keken. Ik vermoed dat ze het acceptabel vonden.

10 likes

Ik schijn een reputatie te hebben van - het na korte tijd in bezit te hebben gehad - weer verkopen van horloges.

Geen idee hoe ik aan die reputatie kom.

4 likes

Hahaha… ik zou het ook echt niet weten.:joy: Maar ik denk dat eenmaal zo’n Ball in je bezit je hem misschien wel zult willen houden. Het zijn topklokjes en mooi om te zien! :relaxed:

1 like

20 likes

Laat ik het zo zeggen: 1 van de andere eerdere eigenaren heeft de allereerste optie :wink: maar je bent een gewaardeerde runner up :+1:

On topic:

Incoming:

19 likes

dat moet haast @ThaPapper zijn :upside_down:

1 like

:zipper_mouth_face:

1 like

Éens je een Ball hebt gehad… wil je er nog!

2 likes

Beetje vent heeft een Ball, of twee :laughing:

4 likes

Haha ik toch voorlopig…

Mooi merk, ik heb de Fireman Enterprise op het oog.

17 likes

Blue of Grey?