Wat had je willen dragen vandaag? deel V

:fist:t2::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

14 likes

Een daily voor erbij

8 likes

Gaaf! Jammer dat het datumvenster niet dezelfde vorm heeft (incl lettertype) als de indicering op 12, 6 en 9.

3 likes

nou precies :slight_smile: een dergelijk horloge is aan mij niet besteed. Maar als je dan toch zo’n design doet trek dan meteen even dat data venster gelijk. Anders heeft het al helemaal geen zin haha :smiley:

2 likes

Er is volgens mij nog geen “Ball only” topic, dus maar hier posten. Mooi hoor!!



6 likes
1 like

Thanks, die zag ik ook maar dacht dat dat alleen posten van eigen Ball watches was en niet zozeer om ook te bespreken. Wilde geen vervuiling creëren (of doe ik juist dat, as we speak :speak_no_evil:)…

2 likes

Zou me er niet veel van aan trekken. Ook zo houd je deze topics in leven. En zeveren over horloges is zo een beetje wat we hier doen op het forum. :wink:

1 like


Om een dagje te proberen

12 likes

Wat een apart bewerkt uurwerk, doet me denken aan piepschuim :rofl:

2 likes

Nu je het zegt. What has been seen… :wink:

1 like

Graag gedaan :grin::innocent::innocent:

1 like

Deze onlangs via YouTube gezien. Je kan bij handmatig opwinden dus de veer in de veerton zien opwinden. Gaaf!

8 likes

Iets te net voor mijn doordeweekse kledingstijl, maar het blijft een pracht van een horloge. Dus vandaag mag het deze zijn :blush:


20 likes

hij past wel prima bij mijn blauwe badjas die ik doordeweeks draag, dus zou mij wel passen.

Ik zag dat er ook een ‘versie’ (vind de GS modellen nog steeds erg verwarrend) zonder power reserve indicator en zonder datum. Die is ook super mooi clean.

Maar mooi horloge!

1 like

Ik wil GS altijd mooi vinden, omdat ze helemaal kloppen. Maar als ik er eentje pas voel ik het helaas nooit. Deze is op de plaatjes toch ook weer erg geslaagd :ok_hand:

1 like

Je hebt het waarschijnlijk op de sbgy007. Deze:

Die zit inderdaad in hetzelfde straatje. Alleen weer een paar k duurder en ik kan de skyflake met zn power reserve wel smaken :blush:

Je moet er inderdaad voor zijn, ze missen vaak wel wat charme die een JLC of een Nomos wel heeft. Ik ben zelf nog op zoek naar het perfecte GS model. De elegance lijn heb ik nog nooit gepast, in België hebben we helaas niet zoveel AD’s. Ben benieuwd of bij de skyflake het gevoel misschien wel juist zit :blush:

10 likes

ja precies die! Heel mooi. Het is dat ik al een dress watch heb. Maar beide mooi hoor :slight_smile:

2 likes

3 likes

Dit lijkt me wel een geinig klokje…

12 likes