Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Top. Wel graag met een iets moderner manchet. Met deze kan je parachutespringen :parachute:

20 likes

Deze blijft toch nr 1 op de verlanglijst momenteel…

16 likes

10 likes

Deze

7 likes

Met die rode plaat :star_struck: :drooling_face: :sunglasses: maak mij gek! Nu wil ik helemaal een 18238 man! Jeezzz ik ga even sparen!!

1 like

Niet laten knagen, er op af en passen die zonderlinge zilverling.

Fotootje uit archief…


Oinoi, ik schreef fotootje, alsof het er naar 1 zou zijn :roll_eyes::wink:

14 likes

Haal dat even maar weg als je die Stella plaat wil

2 likes

Bremont Jaguar E-Type 60th

7 likes


Nog even wachten…

3 likes

Mooi! Dit soort horloges zouden in mijn ogen veel mooier zijn met een zwarte datumschijf. Ik snap het niet, zo moeilijk is dat toch niet? :man_shrugging:

2 likes

deze dial is ook wel super hoor! mooi clean maar toch wat detail met de tapestry

Ik heb hier wel beeld bij. Ik heb mijn SARX “baby Snowflake” bijvoorbeeld weg gedaan toen ik een GS Snowflake kocht. Als je hier in het blauw de verkooptekst van mijn toenmalige SARX leest dan merk je dat ik het nog altijd een mooi horloge vind. Echter, ik zou de horloges in exact dezelfde situatie dragen wat in de praktijk zou inhouden dat ik naar de GS Snowflake zou grijpen en de SARX blijft liggen. Dan is verkoop m.i. een logische stap wegens de wens om een niet te veel uitdijende collectie te hebben. Dus puur voor mijzelf en niet voor de buren :wink:

In dit voorbeeld liggen de horloges wel wat meer bij elkaar dan de IWC en Explorer II, maar ik begrijp het wel.

4 likes

Heel mooi maar niet meer in het assortiment van rolex. Daar is de leigrijs plaat voor gekomen.

1 like

Ik vermoed dat dit meer gaat van merk x (in dit geval een IWC) naar een what else… Kroontje.

Ik snap wat @richardr dan wel weer beter.

2 likes

Goede foto!

Wat is dat voor horloge?

1 like

:point_down:t2:

3 likes

Dank je wel!

1 like

Probeer elke keer een mooiere betere vervolgstap te maken. Streven naar het hoogst haalbare voor mij op dat moment. Je gaat in het dagelijks leven ook niet graag terug van een Mercedes S klasse naar een Volkswagen polo…

Om zulke verschillen gaat het hier niet; je ruilt een BMW in voor een Audi. Als het voor jou een goede ruil is, prima toch? Je moet niet gaan proberen om iedereen te overtuigen dat die Audi beter is dan die BMW; dat gaat je toch niet lukken :wink:

2 likes