Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Dank voor uw reactie :blush:

Niks mis mee. Doet het al 5,5 jaar lang, zonder ook maar een probleem, in prima comfort elke dag op en neer naar Woensdrecht.

1 like

Ik zeg ook niet dat er wat mis is met een polo. Ik zeg alleen dat als je een Mercedes S klasse gewend bent de stap naar een Polo wel even wennen zou zijn en liever een stap is die je niet zou nemen…

Laat maar. Men probeert steeds mijn woorden te verdraaien en mij dingen in de mond te leggen die ik niet gezegd heb of ga zeggen. Zinloze discussie dit.

1 like

Deze reissue van de Nivada Antarctic Spider vind ik erg tof! 38mm en ik meen 10 ATM. Ben benieuwd hoe de beschikbaarheid gaat zijn.

13 likes

Had deze week willen dragen vandaag. Wat een top klok is het toch :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

horloge :frowning:

4 likes

4 likes

26 likes

Waanzinnig

:ok_hand:

11 likes

3 likes

7 likes

:fist:t2::sweat_drops::sweat_drops::sweat_drops:

14 likes

Een daily voor erbij

8 likes

Gaaf! Jammer dat het datumvenster niet dezelfde vorm heeft (incl lettertype) als de indicering op 12, 6 en 9.

3 likes

nou precies :slight_smile: een dergelijk horloge is aan mij niet besteed. Maar als je dan toch zo’n design doet trek dan meteen even dat data venster gelijk. Anders heeft het al helemaal geen zin haha :smiley:

2 likes

Er is volgens mij nog geen “Ball only” topic, dus maar hier posten. Mooi hoor!!

6 likes
1 like

Thanks, die zag ik ook maar dacht dat dat alleen posten van eigen Ball watches was en niet zozeer om ook te bespreken. Wilde geen vervuiling creëren (of doe ik juist dat, as we speak :speak_no_evil:)…

2 likes