Show me your Balls

Grey 🖒

1 like

Eigen teelt ?

7 likes

Ficcus Indica Belgica :wink:

1 like

De Engineer II Ohio

8 likes

Ik zou wel een Fireman Enterprise willen aanschaffen, met een foto van mijn zoon en aanstaande dochter (nog 22 weken) op de achterkant.

Maar zoals meerdere hier zullen moeten erkennen zorgen diezelfde kids er voor dat er weinig geld overblijft voor mooie en dure horloges :thinking::sweat_smile:

4 likes

[URL=http://s658.photobucket.com/user/EricPePa/media/Ball%20Watches/ball1.jpg.html][/URL]

7 likes

Is dat nou een Ball Kontiki?

Overigens: je wilt niet weten wat ik krijg als ik “show us your Balls” Google. :grinning:

2 likes

Nou vooruit dan maar

1 like

De Ball Engineer Master II Aviator

De Ball Fireman NECC

En de Ball Engineer Hydrocarbon Magnate GMT

7 likes

Ja dat had ik ook laatst. Iemand had een paar vierkante meter assteen over. Wist ik veel wat dat was.

6 likes

Bij afbeeldingen: onder andere dit topic … :grin: :wink:

Btw, ik ben ook een fan van het merk, maar mij een tikkie te duur.

2 likes

9 likes

Er komt een nieuwe Ball racer met witte wijzerplaat mijn richting uit vanuit Zwitserland…

Kan niet wachten. :crazy_face:

4 likes

Dit blijft wel een geweldig topic. :slight_smile:

Ze zijn prijzig en hebben vaak een datumloepje, maar ze blijven leuk.

6 likes

Normaalgesproken klik ik snel weg bij t zien van andermans ballen, maar hier zitten wel een paar mooie exemplaren tussen.

1 like

Net geleverd met TNT…

Happy.

9 likes

Al tijden kijk ik naar jullie Balls, vind ze niet allemaal even mooi, maar bijzonder zijn ze allemaal😉
Een paar weken terug heb ik een leuke deal gedaan en een Fireman Racer gescoord. Het is een lastig te plaatsen horloge en heb er eerlijk gezegd aan moeten wennen: datumloop, tritium, aparte kastopbouw… Maar hij zit mooi in elkaar en ik vind hem apart, kortom ik waardeer hem steeds meer.
Plaatje bij het praatje:

8 likes

Inderdaad, je kan dit model met niet veel vergelijken, maar het is wel een mooi afgewerkt stukje…

Heb hem ook aan vandaag…

5 likes

En deze is besteld via het pré order programma…

44mm

Moet wel nog wachten tot mei of juni :frowning:

GM1086C-L3-BE

1 like

Heb ik ook over lopen denken, maar zo lang wachten gaat het niet worden voor mij …

1 like