Hallo iedereen,
Een paar van deze forum hebben mij gestuurd naar solojapan mijn vraag was is solojapan te vertrouwen ? Wie heeft al ervaring met hun ? Wil graag wat meer weten vooraleer ik bestel
Is alles origineel, met originele bandjes en doos, papieren ?
Alvast bedankt
Absoluut! Ik heb er een paar horloges gekocht, en telkens prima verlopen!
Zoek en gij zult vinden…
Ja
Al verschillende keren bij Magi gekocht. Tot nu toe nooit problemen gehad.
Absoluut!
Zeker betrouwbaar!
Zeer betrouwbaar, alleen de verzending is niet aangetekend iets om rekening mee te houden, even vermelden bij aanschaf!
Japanners zijn altijd betrouwbaar, of ben ik nou racistisch?
Ja, vooral die Spaanse Japanners…
Anders lees je je “is eBay betrouwbaar” topic van gisteren even terug: “Schijf Solojapan3 even aan, hij is betrouwbaar en levert nieuw.”, aldus @nielsrr
Hij refereert naar de Seiko
Wel via FB bestellen, scheelde een tientje.
Kan in de spaarpot voor een vlindersluiting
Hai Jordan,
Ik zie dat je nieuw bent op het forum en heb een paar van je topics gelezen. Probeer de volgende keer je discussie te beperken tot 1 topic. Je zoekt volgens mij een sarb033 en dit is jouw 3e topic daarover. Dit kan prima af in jouw ene topic welke je eerder had gestart. En neem iets aan van mensen als ze wat zeggen. Nu start je steeds een nieuw topic met een vraag over antwoorden die in je vorige topic zijn gegeven. Als je nog vragen hebt over die antwoorden participeer je in dat topic, veel handiger! No offence maar dit houdt alles veel overzichtelijker.
Maar nu de vraag: heb je 'm al besteld?
Ff kijken of je wel scherp bent @Jaroen
Ik “spaar” zelf voor een mooie vlindersluiting en band voor
Mijn nieuwe SARB.
Je moet tenslotte toch een grail overhouden om voor te sparen hè?
Yep
Yep
Ook hier goede ervaringen. SARB033 en SARB017 besteld en beide keren vriendelijk contact en snelle afhandeling/verzending.
En je krijgt inderdaad korting als je rechtstreeks je bestelling plaatst. Gewoon een mailtje sturen kan, hoeft niet perse via fb.
Ik kan er maar moeilijk overheen stappen…€245 voor een vouwsluiting!