Solojapan

Zoals te lezen valt in de gezocht-rubriek, ben ik op zoek naar een Seiko Marinemaster SBDX. Via ebay ben ik terecht gekomen bij een verkoper genaamd Solojapan. Inmiddels heb ik contact met hem, maar ik vraag me af of er forummers zijn die ervaring hebben met deze ebay-verkoper.

Met de zoekfunctie vind je je antwoord.

3x een Seiko van 'm gekocht. Prima verkoper. Hij haalt ze zelf uit Japan, dus soms duurt het wat langer. - Maar tegen zijn prijs kan niemand op.

Menno

Sumo (een oranje) via hem gekocht, probleemloos.

Ik heb er een Marinemaster 300 gekocht.
Zeer betrouwbaar persoon.

Vandaag mijn GW-5000-1JF ontvangen met 48hrs UPS :slight_smile:

Uitstekende communicatie en geen gezeur met douane etc.
en ook nog eens voor een heel mooie prijs!

Kortom een uitstekende keus deze Spaanse leverancier van
import Japanse horloges die te vinden is op eBay (tu)

mvg

1 like

Vorige week een SARB033 van Solojapan binnen gekregen. Het duurde allemaal wat langer, ik had hem 13 dec besteld. Bankoverschrijving is de enige betaalwijze. Het duurde wel een x aantal dagen voor ik de bankgegevens kreeg, staan niet in zijn ebay account.
Op basis van zijn reputatie ben ik er voor gegaan. Verzenden liep ook wat uit, volgens Magí vanwege de verkiezingen (wat mij vreemd lijkt). Communicatie was ok, vriendelijk maar wat traag. Het was ook nog de drukte vlak voor Kerst.
Per saldo ben ik tevreden. Ik zou het zo weer doen.

1 like

Ook al een aantal mooie aanwinsten daar vandaan. Nooit problemen mee gehad en scherpe prijzen (volgens mij).

Prima verkoper. Duurt wel wat lang ( in mijn geval bijna 3 maanden! ) . Kan alles leveren wat Seiya levert, maar dan tegen een gereduceerd tarief. Buiten Ebay om nog wat goedkoper, geen gedoe met import en BTW.
Magi hield me goed op de hoogte van de voortgang, en binnen 2 dagen vanuit Spanje geleverd. Top!

1 like

Ook een paar keer wat gekocht. Kan je met vertrouwen wat kopen, betrouwbare kerel. Echter soms kan het wel eens een dag of 2-3 duren voordat je antwoord krijgt op een vraag. Geen btw en invoerrechten is inderdaad fijn… :wink:

Heb ondertussen 2 horloges van Magí gekocht, beide uit Japan, via Spanje. Communicatie via mail gaat prima en vlot. Superprijs, als horloge uit Japan moet komen moet je wel op 3 tot 4 weken rekenen. Betrouwbare verkoper🖒

Hier ook prima ervaringen met Magí. Eerste keer was ik toch wel wat terughoudend. Je maakt toch een flink bedrag over in mijn geval. Maar goed, gezien de ervaringen van anderen destijds wel gedaan en dat leverde mij een mooie Seiko op. Inmiddels ook een G-Shock aangeschaft via deze route. Goede prijzen, communicatie gaat ook prima. Alleen de verwerking/verzending duurt wat langer. Maar goed, geen probleem als je daar rekening mee houdt.

Alleen maar lof over Magi. Heb zelf ook een aantal keer zaken gedaan met Magi naar volle tevredenheid. Ook voor onderdelen(seiko) kun je bij Magi terecht.

Is al een tijdje (2015) geleden dat ik iets bij Magi gekocht heb, maar probleemloze transactie en perfecte levering.

Nu pas geleverd? Wauw… :yum:

Grapjurk :wink:
Nee hoor, deze werd binnen 5 dagen geleverd indertijd.
Geniet er al een hele tijd van :wink:

1 like

Tijdloos design. Erg mooi. Heeft hij een website?

Nope. Ebay of rechtstreeks dacht ik.

1 like

Rechtstreeks is voordeliger

1 like
1 like