IWC only (Deel 1)

Dat is een prachtmodel. Ik ben altijd erg onder de indruk geweest van de band. Elke schakel heeft een kleine ‘pusher’ aan de binnenzijde om de pinnen van de band te ‘ontgrendelen’. Heel mooi gedaan.

1 like

Mooi! Ook nog een poos van mij geweest dan😄. Mooie klok enjoy!

1 like

Ja een top systeem en kan me bijna niks beters wensen om zo een schakel te wisselen, echt fantastisch :ok_hand:t2:

2 likes

Ik hoor de al dat hij meerdere eigenaren gehad heeft de laatste tijd dus echt een HF sletje :sweat_smile:

3 likes

Klopt, dat had mijn IWC mark 16 ook. Dat zijn van die kleine details die het verschil maken qua qualiteitsbeleving he :blush:

1 like

Zolang die t allemaal met liefde hebben gedragen een prima sletje!

1 like

IWC wordt wel eens onderschat omdat ze nogal eens ETA uurwerken gebruiken en toch niet goedkoop zijn. De afwerking is echter meestal erg goed, ook van de banden. Maar dat zie je niet zo goed op een plaatje, en daar baseren velen zich nogal eens op.

7 likes

Ja eens, de harde cijfers spreken niet altijd voor IWC maar zo gouw je hem omhebt dan zie je zeker bij dit model hoe doordacht en prachtig hij is…

Deze groeit meer en meer op je pols :sweat_smile::grimacing:

1 like

:point_up:t2:Helemaal mee eens

1 like

100% mee eens!:+1:

1 like

Even bladeren, en dan kom je zomaar weer een klassieke schoonheid tegen waarbij wederom ALLES klopt! Dan de mijne ook maar even.

Groet,
Hans.

9 likes

Oh wauw! Echt heel gaaf :heart_eyes:

Prachtig en ook met het mooie band type :+1:

Vandaag mijn NA opgehaald: een NL geleverde IWC 3706 met de tritium dial uit ‘99, full set.

Heb de IWC Fliegers altijd mooi gevonden maar de moderne vind ik te groot voor mijn pols. Met de 39mm is deze goed te doen!

21 likes

mooie vangst :+1:

Bedankt! Erg blij mee.

Daar is ie dan! Even wennen aan die brede band en iets opzichtiger dan ik gewoon ben, maar wat een kwaliteit :heart_eyes: misschien schrijf ik wel eens een NA erover later met wat detailfoto’s :blush:


36 likes

Schitterende Ingenieur!:+1:

1 like

Dankje! We zien ze hier te weinig…

1 like

Onderweg, ben blij dat er eindelijk weer post vanuit Zwitserland kan komen!!!


Xpost!!

12 likes