IWC only (Deel 1)

Heel gaaf, ik zou de versie met de zwarte plaat graag nog eens bezitten.

2 likes

Blijft een prachtig horloge Jasper :ok_hand::star_struck:
Proficiat

1 like

Dankje! Het is een knaller alleszins :smile:

@Mas het is dat ik al horloges met zwarte plaat heb, anders zou ik ook eerder voor de zwarte gaan. Maar deze frisse witte is een leuke afwisseling zo! :slight_smile:

2 likes

Erg mooi; gefeliciteerd!

Ben benieuwd naar een wristshot van deze! Topper ook :smiley:

1 like

Vanuit deze hoek toont de Ingenieur echt zijn kwaliteiten: dun, perfecte integratie kast en band en overal gepolijstje facetjes :smiley:

Hij is mooi, maar misschien wel te mooi voor mijn stijl :thinking:

16 likes

Nee joh… hij is tool genoeg lijkt mij.

Jij solliciteert naar mijn Pro Pilot zeker :joy:

Ik zou niet durven :innocent:

1 like

Wat is het toch met dit horloge? Hoog flippergehalte.

2 likes

Ik denk dat wij als horlogeliefhebbers minder gewoon zijn van sieraden te dragen. Dit is deels een armband, deels een horloge. Misschien zoiets? Maar de kwaliteit spat ervan af, werkelijk prachtig :blush:

4 likes

Voor mij ( en ik zat vooraan in de rij) was het met name het gebrek aan fijnstelling in de band
Kreeg de band niet goed passend. Spijt dat ik hem heb weggedaan
Kans(en) gehad om hem terug te kopen, zelfs recent van Luuk
Heb/had moeite om een horloge terug te kopen voor meer dan waarvoor het <1 jaar geleden is weggegaan
Zekert als er ook nog eens marks zijn nagelaten door de andere eigenaren :wink:
Zou 'm een IWC refresh laten geven (Euro 750+) en 'm dan voor “altijd” houden

3 likes

Het enige gemis is inderdaad een paar gaatjes fijnafstelling, ik zit ook tussen een halve en een hele link.

Een full service van IWC zou ik ook overwegen als ik zou beslissen dat hij niet meer weggaat. Dan ben je vertrokken en zonder marks van de tussenstops :wink:

Ik zou hem zelf ooit graag passen. Met name de variant met de zwarte wijzerplaat staat op de wensenlijst. Maar ik lees vaak dat je “mazzel” moet hebben met de band wegens het gebrek aan fijnafstelling. Hij past je goed, of niet. Wat looks betreft is het echt een prachtig horloge. Voor mij persoonlijk de mooiste IWC.

1 like

Deze een tijd in bezit gehad. Echt een top horloge. En met de rubberen band is hij in mijn optiek helemaal geweldig. Ik had ook de mazzel dat hij perfect zat zowel op staal als op rubber. Wellicht dat hij ooit terug komt. Of in het wit… :heart_eyes:

13 likes

Ook mooi! De rubber strap past best bij de zwarte, op de witte zie ik dit niet goed werken.

Make me an offer i can’t refuse :smile:

2 likes

Prachtig horloge. Ik heb er een hele maand van genoten voordat ik hem weer verkocht. Nooit spijt gehad van de verkoop (met verlies).
Explorer verkopen heb ik ook een keer gedaan, en hem zodra het kon terug gekocht. Van de verkoop kreeg ik gelijk spijt

7 likes

Herkenbaar, ik had dat gevoel met mijn ap. Meer een sieraad en ik was als de dood om de scherpe polishing op de band te beschadigen.

Deze vind ik toch meer tool/robuust. Gaaf model hoor🤩

1 like

Dat gevoel inderdaad! Met een AP zal dat wel nog een stukje feller zijn, kan ik me voorstellen :smiley:

1 like

Is gewoon een topper toch? Heb deze in het zwart gehad. Geen idee meer wat er voor in plaats is gekomen destijds.
Prachtige sportswatch. Zou het een kans geven :ok_hand:t2:

2 likes

12 likes