James Bond binnen

Zo, de originele James Bond is binnen. Volledig compleet en in super staat. Ben er blij mee!!! Nu kan de mid size seamaster met dubbele bezel insert die ik had in de verkoop. Ook mooi maar dubbel is een beetje veel van het goede.

68 likes

Van harte!

1 like

Gehaaide manier om als TL-1 je horloge in de verkoop te zetten. :face_with_raised_eyebrow:

Edit: maar ik ga vanuit de kerstgedachte uit van het goede. Gefeliciteerd met je NA Arnoud.

9 likes

Mooi ! Zo te zien ook met Tritium ?

Hier een foto van de mijne. Ook met doos en papieren en in super nette staat.

4 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst en veel plezier er mee gewenst!

Serieus :thinking:
Met amper wat info over de mid-size…valt toch wel mee dit.

1 like

Mooi man! Van harte met je nieuwe aanwinst! :blush: :+1:

Veel plezier ermee!

Pracht klokje, geniet ervan.

Mooi! :ok_hand:t2:
Mvg. Bertjan

Hm. Okay dan. Ik zal hem aanpassen.

2 likes

Veel plezier met je NA.

Hahaha. Geen seconde over nagedacht hoor.

Hij gaat nog in de service en waar ik nog over aan het twijfelen ben is of ik wel of niet de dial laat vervangen. Eigenlijk vind ik die vergeling wel aardig. Tegelijkertijd vind ik het jammer dan de wijzers niet op dezelfde manier vergelen en zou ik het topje van de seconde wat met meer contrast willen. Ga ik nog maar eens een tijdje over nadenken…

3 likes

Hij lijkt wel shaken, not stirred … :rofl:

Mooi ding @Arnoud69, veel draagplezier en succes met de verkoop van die andere. :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met je NA !
Vanavond film kijken dus… :slightly_smiling_face:

Er zijn drie films volgens mij waar deze in voor komt al was de eerste wel een Quartz. Heb inmiddels heel voorzichtig de gesp al wat bijgewerkt. Wel netjes geworden volgens mij.
Ben hier overigens alleen lid geworden omdat ik een band van een forum lid heb gekocht. Heb me voorgenomen eens wat vaker te kijken want zitten wel meer Omega gekken hier geloof ik.

3 likes

Ook mijnentwege felicitaties met deze mooie Omega Bond :top:

De enige echte seamaster. Prachtig. Geniet ervan.

Neeee! Krijg je een Luminova-exemplaar met spierwitte indexen. Ik denk dat ze dan ook verplicht je wijzers vervangen. Even uitgaande van een service via Omega zelf… …zou ik ook nog her-overwegen trouwens. 550 euro (plus wp en wijzers!) is wel heel veel geld.

Mooie aanwinst verder, zou hem zeker zo laten. :+1:

2 likes

Helemaal mee eens!

1 like