Ja maar dat klinkt minder exotisch.
Klinkt belachelijk, spreekt het 3 x achterelkaar uit in je breekt je tong er over.
Dagaanduiding, snap de toegevoegde waarde niet. Zelden meegemaakt dat ik niet wist welke dag van de week het was.
Mesh banden, deze gedrochten maken van elk horloge een afknapper van jewelste. Degene die deze banden/gedrochten heeft ontworpen cq uitgevonden heeft direct naar Elba verbannen. Wat een onogelijke lelijke banden zijn me dat zeg⦠Nog nooit een metalen band meegemaakt waar je naar kijkt en gewoon diep triest van wordt. Echt verbiedenā¦
Banden die te groot zijn afgesteld.
Doe jezelf aub een gunst en verstel m even.
Witte achtergronden die niet recht/haaks staan op de lijnen die erop aangebracht zijn, heb ik net ontdekt Horlogeplaatjes op zān scherpst!
OMGā¦what have I done. Niemand zal ooit nog naar plaatjes van een DA47 kunnen kijken zonder bijwerkingenā¦of slapeloze nachten.
Ik vind 't ook enorm storend moet ik zeggen. Ik had 'm terug gestuurdā¦
Ik heb 'm doorgestuurdā¦
Flipperstyle
No problemo
Ps jullie realiseren je toch wel dat het patroon op normale kijkafstand niet is waar te nemen. Dit was een macro shotā¦
Yupā¦the only way.
Ja, maar wat je eenmaal gezien hebt kan je niet ongezien makenā¦
Had ik geen last van hoor.
Ik wou dat ik dat kon zeggen Ik kan zo niet eens meer van mān lunch genieten omdat ik alleen maar scheve lijnen zie
Lunch? Het is half 11 's avonds
Ps kans bestaat dat er binnen afzienbare tijd weer een DA47 gaat komen. Ik zal dan zeker weer wat prachtige fotoās makenā¦
Als je je ogen en oren dicht houdt, kun je je inderdaad nergens aan storen.
De gustibus et coloribus non est disputandum
Waar ik ben is het een prima lunch tijd
Maar als die fotoās er weer gaan komen, laat het me even weten, dan kijk ik niet