Kan een titel eigenlijk aangepast worden als het topic al gesloten is? Ja dus :)

Ik zal het wat minderen…

1 like

Als je even in de FAQ had gekeken had je geweten dat je alleen kan wijzigen met level 3 en dat je terug kunt vallen van 3 naar 2.

Dat betekent dat je zowat elke dag hier wel een uur actief moet zijn op het forum, lijkt me raar, we hebben ook nog iets van een leven, namelijk. :wink:

Wanneer word je dan terug gezet van 3 naar 2?

Dat staat nergens.

Henrik heeft altijd geheimzinnig gedaan over wanneer je van het ene naar het andere level gaat. We weten het dus niet.

Edit: zie ook:

Misschien heb je last van dezelfde mysterieuze vlagger die ook ene RobertGerard parten speelde? Die was ook ineens in level gezakt doordat hij veel gevlagd was; alleen was volgens mij onduidelijk door wie en waarom. :neutral_face:

1 like

Ik zie alleen maar veel likes en bosjes Toplinks en Nice Replies en nergens iets van vlaggetjes…

Ik snap er echt de ballen van.

Ik zou het eens aan de moderators vragen, die kunnen het volgens mij wel zien. Er moet haast een reden zijn waarom je ineens gezakt bent.

Heb Jur al een PBtje gestuurd.

Je bent member en geen regular. Komt allemaal door het demissionair kabinet.

1 like

Vlaggen zie je niet. De blijven anoniem.

Dan vertrouw ik er op dat Jur het mij wel zal melden.

Ik ben dus sinds kort geen member MEER. Da’s een rare gewaarwording… :astonished:

Inmiddels is de titel ook al weer gewijzigd en nu kan ik het niet meer veranderen. :rage:

Shit, de Russen weer bezig…

2 likes

Hee geinig, ik kan titels aanpassen. tremaatje toegevoegd :slight_smile:

En nu kan ik het weer wel… Nee toch niet. Ik wordt hier gèk van! :persevere:

1 like

Hmm nu kan ik het ook niet meer.

Het spooooooookt hier in het horlogeforum het spooooooookt…:scream:

Hier lukt het nog steeds.
Ondertussen al 17 keer op het potloodje geklikt :joy:

1 like