Keuze wijzerplaat HFLE 2016

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Ik deed mee omdat ik het leuk vond.
Dat is voorbij.
Dus ik trek me terug, ik ga m’n aanbetaling terugvragen.
Ik wens iedereen verder veel plezier met de HFLE.

Wat had je gestemd? Wie weet word grijs nu de winnaar :slight_smile:

1 like

Laat ff de weekend overheen gaan. En dan besluiten. Je kan je rechten ook verkopen

1 like

Ik bied 100

4 likes

Ehm…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Of je het eens bent met met de wijze waarop een limited tot stand komt of niet is aan iedereen zelf.
Het proces was duidelijk omschreven, dus je doet mee of wacht af.
Persoonlijk wacht ik af tot het eindresultaat, is meer het limited proces voor mij.

De regels echter zijn duidelijk:

Zelfs met de pre-order prijs is dit gewoon zo, dus ik snap de discussie niet.

4 likes

Ik vind dat de Early Bird korting op de gewone Baleur los staat van het proces HFLE2016. De voorwaarden waren duidelijk omschreven en daar is niks aan veranderd.

Ik vind het verder positief dat er HF leden zijn die er tijd insteken om te zorgen dat wij een HFLE kunnen kopen. Ja, er zit wat onzekerheid in het eindresultaat qua kleurstellen e.d. maar dat is toch ook leuk dat je niet 100% zeker weet wat je gaat krijgen? Stel je voor dat hij niet helemaal wordt zoals jij hebt gestemd, maar om de pols het een beauty blijkt te zijn. Dan heb je toch een kneiter van een horloge?

En zoals gezegd, anders flipper je hem, weer een ervaring rijker.

3 likes

Alles was toch duidelijk? Niemand heeft de regels toch veranderd? Een man en man, een woord een woord. Heb je ije ngeschreven dan ga je ervoor.

6 likes

Wat een topic :disappointed: HF op z’n smalst.

3 likes

Wat een kleuter gedrag :scream:
Je leest de voorwaarden, je weet hoe het proces gaat verlopen, je bent handelingsbekwaam, je kiest en je betaalt! Deal done :interrobang:
Nee, we krijgen nog inspraak en mogen meebeslissen over een horloge dat uiteindelijk heel bijzonder zal worden.
Alle lof voor Chip en het HFLE2016 team :bangbang:

12 likes

Net het echte leven, een zeer kleine minderheid verpest het voor de meerderheid!

Verder ga ik daar geen woorden aan verspillen, het team is en blijft positief! :thumbsup:
Het gaat gewoon een mooie klok worden, blauw of grijs.

7 likes

Ey Ey en dat appelblauwzeegroen dan?

1 like

Een LE aan een aantrekkelijke prijs, wat kan daar nu mis mee zijn.

Olé

2 likes

Veel waardering voor de inzet van het HF2016 project. Het wordt er niet makkelijker op. Ik dacht echt na ronde 1 te kunnen zeggen: ik stap (niet) in. Maar in de tweede ronde blijft het kwakkelen. Ik stel mijn besluit nog maar weer even uit. Ik blijf wel op het vinkentouw zitten.

1 like

Idem dito hier

Ik ben bijna overstag om in te stappen! Alleen al voor de ervaring en het idee :slight_smile: Top werk van de mensen die dit organiseren en mogelijk maken.

2 likes

Wil Mark-G zich melden? Bedankt voor je deelname maar ik kan geen overeenkomstige forumnaam vinden en je dus niet toevoegen aan de stemlijst.

Ik weet niet of er ook anonieme leden zijn. Reageer via PB of direct via info@aevig.com

Chip