Keuze wijzerplaat HFLE 2016

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

4 likes

Het lijkt me redelijk dat iedereen die hier meedoet de kans krijgt te switchen naar het standaardmodel, als het HFLE model minder wordt gewaardeerd.

Lijkt mij juist niet zo redelijk.
Het feit dat er speciaal voor HF een limited wordt gemaakt is juist mogelijk doordat er vóóraf is ingetekend op een dusdanig aantal dat het de moeite loont en/of de kosten dekt.
Terugtrekken gooit die hele zekerheid aan de kant van de leverancier op de schop. Die zal zich dan niet zo gauw nog een keer aan zo’n deal conformeren.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Een extra aanbieding voor standard voor dezelfde prijs is niet netjes …!!!
Veel Kickstarter projecten lopen daar op kapot.
Ik hoor graag van Mr. Aevig hoe hij hier over denkt.

Ik vind het nog steeds een goede deal. Begrijp me niet verkeerd.

Voor €475 heb je inspraak over de looks van het horloge. Dat is een koopje. En of het blauw of grijs wordt, maak me niet zoveel uit. Ik vind ze allebei mooi.

ik had alleen de gedachte dat alleen HF leden die €475 prijs kregen. Een scherpe prijs EN inspraak over de looks.

Maar achteraf gezien, is het niet zo boeiend.
Sorry, emoties kwamen boven rationaliteit. Maar dat heb ik wel vaker met horloges.

De early bird aanbieding is wel goede actie voor de fans en bestaande klanten van Aevig.

kortom: ik vind het nog steeds een goede deal. En als je heb ingetekend, dan moet je je commiteren tot het eind.

1 like

De HFLE2016 is ook wel een deal. Voor dezelfde prijs als de early birds van de gewone Balaur krijg je een LE versie. Die misschien wel eens heel erg mooi wordt en dan geef je hem een plekje in de verzameling, of wellicht net niet wat je zocht en dan flipper je hem (waarschijnlijk) voor de aankoopprijs.

Moet je wel even wachten tot de gewone Baleur alleen voor de retail prijs te koop is :relaxed:

1 like

De early birds bestonden niet, dat is waar ik tegen ageer!

Het kortingaspect van de deal is kapot gemaakt.

Wanneer gaat dat gebeuren ? (niemand weet dat …)

Ik snap best dat de leverancier daar niet aan mee wil werken maar het risico ligt nu 100% bij de koper. Dat risico vergroot de fabrikant vervolgens door na de deal nog eens met prijs van de gewone versie te gaan stunten. Dat vind ik dan ook weer “not done” eigenlijk.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

De dag dat ik een LE voor de prijs van een early-bird standaard kan kopen is naar mijn inziens een goede dag.

Doe even rustig en redelijk.

5 likes

UIk dacht eerst ook zoals je denkt. Maar als je emoties loslaat.

Je hebt nu inspraak op een horloge, wat een LE gaat worden voor de prijs van een standaard model.

Normaal betaal je voor een LE minstens een premium van 10%. Dat heb je nu al verdiend.

En soms moet je ook andere mensen iets gunnen.

Over hoeveel LE praten we nu eigenlijk, 26?
26 op de hele wereld man!!!
Je hebt een deal in handen en je weet het niet

2 likes

Je krijgt nu een bijzondere versie voor dezelfde prijs als de tijdelijke prijs van de gewone versie. Dat maakt het dus m.i een nog steeds een goede deal.

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

Ik deed mee omdat ik het leuk vond.
Dat is voorbij.
Dus ik trek me terug, ik ga m’n aanbetaling terugvragen.
Ik wens iedereen verder veel plezier met de HFLE.

Wat had je gestemd? Wie weet word grijs nu de winnaar :slight_smile:

1 like

Laat ff de weekend overheen gaan. En dan besluiten. Je kan je rechten ook verkopen

1 like

Ik bied 100

4 likes

Ehm…

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes