Keuze wijzerplaat HFLE 2016

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Hopelijk is de kleur van de lucht hier een goed voortekenā€¦

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Hier overheerst toch de blauwe lucht

1 like
  • doet de (blauwe) zonwering hier naar beneden * :smiley:
1 like

Prachtig blauwe lucht hier in een van de mooiste provincies van Nederland:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Meer dan een uur geleden. Zijn je handen nog niet moe van dat trommelen?

Even een domme vraag;
Dubbele kroon is die voor het verzetten van de (inner) bezel ring?

ja

1 like

Autopilotā€¦:beers:
.
.
.
.
.
.
.
Ik ga vanavond de renders voor de volgende ronde klaar maken, blauw en grijs blijven beide nog even in de race, het team vind 1 stem verschil te weinig om nu op die kleur vast te pinnen.
Als het allemaal mee zit kan er morgenavond voor de volgende ronde gestemd worden.

3 likes

Applaus voor dit wijze besluitā€¦

4 likes

Waarom zetten jullie de vraag niet uit wie er nog meer inschrijven indien zowel blauw als grijs beide aangeboden worden? Er staan nu mensen aan de zijlijn te wachten tot bekend is welke kleur het gaat worden. Als je dat nu reeds weet en er zelfs voor beide kleuren minimaal 25 gegadigden zijn, kun je daarmee met de volgende stemronden ook reeds rekening houden.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Goed idee! Ik zit ook met de twijfel al dan niet in te stappen.

En ik begin spijt te krijgen ingestapt te zijnā€¦ Mede door de prijs die de standaard versie nu heeft gekregenā€¦ Jammer dat er geen besluit is, de volgende rondes zijn niet handig als de kleur niet vast staatā€¦ Mede doordat bepaalde kleur accenten op zwart mooier zijn dan op blauw en andersom.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Dat heb ik ook. Ik ben ingestapt mede door de opmerking van Aevig dat ook al is het uiteindelijk niet je ideale horloge, je deze wel weer met een leuke winst kunt verkopen. Het gaat me helemaal niet om winst, maar wil er wel vlot vanaf kunnen komen als het door meerderheid van stemmen niet helemaal mijn horloge is. Dit zie ik niet gebeuren nu vrijwel gelijktijdig het ā€˜normaleā€™ model op de markt komt. De timing van beide trajecten is wel bijzonder te noemen. Achteraf had ik wellicht liever ingeschreven op de standaard blauwe.

Ja, ik ook. Dacht dat HF echt een beter deal zal krijgen. Beetje teleurgesteld

Dat is wat ik bedoel. Het leek zon goede deal. Nu krijgt iedereen die kansā€¦