Knallend de zomer in met een TAG

She’s back! En met een horloge wat ik nog niet heb gezien op dit forum.
Ja lieve horlogeliefhebbers, het is al weer even geleden maar BABs is terug met een mooie NA.
In 2022 ging het me toch wel erg hard, dat ik het vorig jaar even rustig aan heb gedaan. Mijn collectie vond ik wel eventjes prima.

Het is lente en de horloge mania begon toch weer te kriebelen. Wat is dat toch? Ik wilde toch graag een mooi roze horloge. Ik zag een leuke roze Citizen, een mooie roze Grand Seiko en een zelfs een roze Rolex. Maar ik wilde niet zomaar een roze horloge, want als je gaat zoeken naar een roze horloge dan vind je alleen maar van die babyroze horloges. Niet een kleur voor BABs. Ik wil knallen. En deze NA knalt.

Ik zag m en was er meteen helemaal van weg. Eventjes nog verder gezocht tussen al die andere babyroze horloges en steeds weer terug. Dus kocht ik afgelopen weekend de TAG Heuer Carrera Pink Automatic en hij is al binnen! Wat een heerlijk horloge.
36 mm met een fijne band met een geïntegreerde sluiting.

Maar natuurlijk gaat het om de wijzerplaat. Quote van een review: A vibrant pink dial with an elegant snail finish.

Foto’s zeggen natuurlijk veel meer dan mijn verhaal. Hopelijk vinden jullie dit ook een super vet horloge. Geniet van de foto’s en ik hoop dat meer liefhebbers in de toekomst het lef hebben dit horloge te dragen. Het mag er zijn volgens mij.




145 likes

Wow super! :grinning:

2 likes

Zeker, deze knalt!
Gefeliciteerd :partying_face: Laat die zomer maar komen :sunny:

2 likes

Wat een gaaf horloge! Heel veel plezier ermee!

2 likes

Vet hoor!
Met deze knal je de zomer zeker in BAB! :cherry_blossom:

2 likes

Ja heel mooi zo. Ik zie zo wie zo hier en daar echt mooie roze dials tevoorschijn komen (tudor, zenith, henry archer e.a.). Veel en zonnig plezier met deze TAG! :star_struck:

3 likes

You go girl. :+1:

2 likes

Mooi hoor :ok_hand:

2 likes

Gaaf hoor, ruim op tiid voor de Gay-Pride binnen! Geintje!
Mooi ding, geniet ervan!

3 likes

Gaaf Babs! Gefeliciteerd :two_hearts:

2 likes

Intens kleurtje, maar zeker fraai!

2 likes

Geweldig horloge, Babs!:sunglasses:Nu op naar een lange, mooie zomer!:desert_island::tropical_drink::sun_with_face:

2 likes

Proficiat! Lekker kleurtje

2 likes

Mooie TAG, en een lekker kleurtje ook! Gefeliciteerd en geniet er van!

2 likes

Gewoon wauw lekker voor de zomer ook :ok_hand:

2 likes

Wat een heerlijke knaller :ok_hand:t2: gefeliciteerd met die prachtige TAG !

2 likes

Lekker man :boom:

2 likes

Wow da’s een eyecatcher zeg! Veel draagplezier deze zomer :sunglasses:

2 likes

Gefeliciteerd! Mooi horloge.

2 likes

Fantastische NA :love_you_gesture:

2 likes