Ko-Banden

dank voor de info
een mooie horlogeband maakt het totaal beeld af; zoals een schilderij met gepaste kader…
bedankt voor de tip
gnomon…

Vandaag mijn tweede Ko band ontvangen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
Oordeel zelf maar
@Ko-Banden hartelijk bedankt en tot de volgende :stuck_out_tongue_winking_eye:

8 likes

Vandaag een band ontvangen van Ko! Erg blij mee! Snel geleverd! En prijs kwaliteit is erg goed!

Hier ook een band ontvangen voor mij en 2 voor mijn vrouw. Goeie voorstellen en top kwaliteit, bedankt @Ko-Banden ! Hopelijk is ze ook tevreden straks als ze thuis is :wink:

3 likes

2 banden bij @Ko-Banden besteld. Vanwege zijn vakantie even moeten wachten maar daarover was hij duidelijk geweest. De banden zijn erg mooi, een aanrader :+1:

2 likes

Wederom zeer tevreden :heart_eyes:

Mijn Seamaster kwam op een Shark-Mesh waarvan ik dacht dat ik er wel aan zou kunnen wennen.
Dat had ik mis en na een kort berichtje richitng Ko lag er even later een schitterende leren band op de mat :+1:
Top weer! Gevoelsmatig worden de banden ook steeds beter :slight_smile:

2 likes

Van de week een band bij ko besteld, vanuit mijn kant zat er een beetje haast achter (kadootje). Ko heeft mijn verwachtingen meer dan waar gemaakt! Bedankt !

1 like

Band van Ko gekocht. Perfect allemaal

Horloge overgenomen van @Ko-Banden , snel verstuurd en goed verpakt. Mooie bandjes er bij. Alles prima

2 likes

Inmiddels de 3de band die ik via @Ko-Banden heb (laten maken). Ook deze is weer super én voor een zeer nette prijs. :+1:. Bedankt Ko!

1 like

Prachtige nieuwe band ontvangen van onze banden eindbaas Ko. Zoals altijd verloopt de communicatie zeer aangenaam en to the point…en bandje binnen 1 week ontvangen. Top…wederom dank @Ko-Banden :+1:

2 likes

Twee hele gave banden laten maken door @Ko-Banden.
Op zijn advies een kleur genomen die ik helemaal niet had bedacht.
Heldere en prettige communicatie en schitterende banden. Echt een vakman.

2 likes

Schitterende band ontvangen voor de Speedmaster. Ko is een vakman en de band is geweldig.


Volgende bandje staat alweer in bestelling.

3 likes

Dank je wel Ko!

3 likes

Aantal banden van @Ko-Banden gekocht. Bliksemsnelle deal gisteren en vandaag al op de deurmat.
Beste is nog wel dat het geweldige banden zijn. Topper.
Bedankt Ko, heeeel blij mee.

1 like

Ik heb een prachtige Hamilton van Ko gekocht. Snelle afhandeling en communicatie. Helemaal top! :+1:

Mooi bandje gekocht van @Ko-Banden. Erg fijn contact en binnen een week op de mat. Het bandje is helemaal zoals gewenst en super afgewerkt. Een aanrader :slight_smile:

Ik had een uitdagend model horloge waarvan het bandje was afgescheurd (zie hier voor details). Ik heb de restanten van de oude band naar hem toe gestuurd, en aan de hand hiervan heeft @Ko-Banden een prachtige band weten te maken. Ook zeer soepele communicatie! Dik tevreden!

:star::star::star::star::star:

@Ko-Banden heeft weer twee prachtige banden afgeleverd. Zowel Pa als ik zijn erg tevreden :smiley:

1 like